اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهمترین مصوبات ستاد احیاء امر به معروف ورامین

گروه‌های تذکر لسانی و تالارهای پذیرایی ورامین ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: ساماندهی گروه‌های تذکر لسانی و تالارهای پذیرایی مهمترین مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین بودند.

گروه‌های تذکر لسانی و تالارهای پذیرایی ورامین ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله محمودی گلپایگانی و با حضور مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

 

کوتاهی برخی مسئولان در حمایت از تذکر لسانی

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر طی سخنانی ضمن انتقاد از برخی مسئولان به دلیل کوتاهی در حمایت از گروه‌های تذکر لسانی اظهار داشت: تذکر لسانی از مواردی است که رهبری بر آن تاکید دارند، مصوبه ستاد هم هست اما برخی مسئولان در حمایت از گروه‌های تذکر لسانی کوتاهی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه خواستار اجرای دقیق مصوبات توسط مسئولان ذی‌ربط شد و عنوان کرد: مسئولان بدانند اگر بابت کوتاهی در اجرای وظایف خود در این دنیا هم مورد مواخذه قرار نگیرند قطعاً در پیشگاه خداوند متعال مواخذه خواهند شد، زمانی که یک نفر مسئولیتی می‌پذیرد در مورد اجرای صحیح آن باید پاسخگو باشد، زیرا نظام، اسلامی است و باید دقت کرد.

محسن منصوری، فرماندار شهرستان ورامین نیز بر اجرای طرح تذکر لسانی توسط مدیران و بسیج ادارات تاکید کرد.

نصب کیوسک امر به معروف و نهی از منکر در میدان امام

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: نصب یک کیوسک امر به معروف در میدان امام (ره) تاثیر فزاینده‌ای در ارتقای سطح امنیت اخلاقی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی از همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ورامین با گروه‌های تذکر لسانی تقدیر کرد و گفت: برخی از کارشکنی‌ها در مورد اجرای طرح تذکر لسانی پذیرفتنی نیست.

در ادامه نشست و پس از بحث و بررسی اعضا مقرر شد همه مجموعه‌ها به‌ویژه بسیج و دستگاه اجرایی از گروه‌های تذکر لسانی مردمی حمایت جدی کنند و در ضمن گروه‌های تذکر لسانی در ادارات فعال شود.

ساماندهی تالارهای پذیرایی شهرستان موضوع دیگر مورد بحث بود که مقرر شد توسط اماکن نیروی انتظامی و با همکاری سایر مسئولان این تالارها ساماندهی شوند.

در ادامه این نشست مصوب شد تذکر جدی به منظور عدم هک و نصب تصاویر زنان در محل‌های تدفین و گلزارها و نیز نوشتن الفاظ مقدس و اسماء معصومین روی قبرها و زیر پا توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و همچنین شهرداری ورامین داده شود و از این موارد جلوگیری به‌عمل آید.

پیگیری طرح همیار معروف و اجرای جدی آن در مدارس توسط آموزش و پرورش نیز مصوب شد.

همچنین مقرر شد وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا با حضور مسئولان آن واحد در نشست بعدی ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/2462/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول