اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

از سوی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج انجام شد

ارسال 200 طرح تحقیقاتی به دبیرخانه پژوهش

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از ارسال 200 طرح پژوهشی توسط دانش‌آموزان و معلمان این ناحیه از آموزش و پرورش استان البرز به دبیرخانه پژوهش عنوان کرد.

ارسال 200 طرح تحقیقاتی به دبیرخانه پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی قنبری‌هراتی عصر امروز در دومین همایش مدیران و رابطان پژوهشی اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

وی ادامه داد: اگر دانش‌آموزان خود را از همان دوران ابتدایی با این فرهنگ آشنا کنیم در آینده می‌توانیم، محققان و پژوهشگرانی تربیت نماییم که در مسیر آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه توسعه این عرصه تعلیم و تربیت نیاز دارد تا توجه ویژه و اساسی به پژوهش و تحقیق انجام شود، افزود: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشرفت تعلیم و تربیت، توجه ویژه به پژوهش است.

هراتی تأکید کرد: باید با تمهیدات اندیشیده شده تجهیزات و امکانات اساسی را به محققان و پژوهشگران ارائه کنیم تا آنان با دسترسی آسان به امکانات انجام تحقیقات خود را سرعت بخشیده تا بتوانیم به علوم روز دنیا دست پیدا کنیم.

وی یکی از گام‌های اساسی در نظام آموزشی کشور را تلاش برای هوشمند کردن مدارس عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تاکنون اقدامات موفقی در این زمینه انجام داده است.

به گفته هراتی از 200 طرح تحقیقاتی ارسال شده به دبیرخانه پژوهش 5 نفر به رتبه برتر استانی دست یافتند و یک معلم پژوهنده نیز به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول