اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که در استان بوشهر انجام شده، باید از ظرفیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری در سازمان تامین اجتماعی هم استفاده کنیم.

بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند چهارشنبه شب در دیدار مدیران و روسای شعب تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: باید در بخش‌های میانی و کوچک هم سرمایه‌گذاری‌هایی در استان بوشهر انجام دهیم و شرکت‌های سرمایه‌گذاری متعلق به سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌های خوبی در این بخش دارند.

وی افزود: صنایع سبک و پائین دست پتروشیمی، صنایع تبدیلی، کشاورزی، صید، صیادی از جمله زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان است که می‌توان از آن استفاده کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر استانی پردرآمد برای تامین اجتماعی است، گفت: مردم انتظار به حق و به جا دارند که بخشی از این درآمدها در استان بوشهر هزینه شود.

حسنوند اضافه کرد: در بوشهر باید متناسب با نیازهای مردمی بازگشت سرمایه به استان هم وجود داشته باشد بنابراین می‌طلبد تلاش‌هایمان در این بخش را مضاعف کنیم.

وی بیان داشت: باید خدمات تامین اجتماعی در استان بوشهر با سایر استان‌ها را بررسی و در این بخش خلاهای موجود در استان را برطرف کنیم.

درمانگاه مبعث بوشهر شرایط مطلوبی ندارد

استاندار بوشهر با تاکید بر تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی در استان بوشهر گفت: درمانگاه مبعث بوشهر که متعلق به تامین اجتماعی است شرایط مطلوبی ندارد و خدمات آن رضایت‌بخش نیست.

حسنوند با بیان اینکه تامین اجتماعی در بخش درمان باید خدمات در خور شأن مردم ارائه دهد، اظهار داشت: مردم بوشهر مردمی بسیار نجیب، صبور، کم توقع هستند اما نباید این عوامل موجب تعلل مسئولان در خدمت به این مردم شود.

انتهای پیام/66006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول