اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امیدوارم امسال طلسم‌شکنی کنم

توکلیان: شاید ثامن روی کاغذ برنده باشد، اما امیدوارم ماهان فینالیست شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: شاید به عقیده برخی کارشناسان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار روی کاغذ برنده باشد، اما امیدوارم ماهان فینالیست شود.

توکلیان: شاید ثامن روی کاغذ برنده باشد، اما امیدوارم ماهان فینالیست شود

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: شاید ثامن به اعتقاد بسیاری از کارشناسان روی کاغذ برنده باشد، اما ایمان دارم که شانس پیروزی مقابل این تیم را داریم و امیدوارم ماهان فینالیست شود.

وی ادامه داد: محکوم به پیروزی مقابل این تیم هستیم و چاره دیگری نداریم. همواره تیم‌هایم در جمع 3 تیم برتر رقابت‌های لیگ بوده‌اند و امیدوارم امسال طلسم‌شکنی کنم و به دیدار پایانی راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان گفت: ماهان برای نخستین بار در لیگ شرکت می‌کند و تنها تیم حاضر در جمع 4 تیم پایانی هستیم که هیچ ملی‌پوشی نداریم. ساکت حمایت‌های خوبی از تیم داشته است و تمام خواسته‌های ما برآورده شده است. فدراسیون کشتی باید نگاه ویژه‌ای به کشتی اصفهان و باشگاه ماهان داشته باشد.

وی افزود: روز اول که با ساکت صحبت کردم قول دادم تیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند که خوشبخاتنه تا به اینجا به وعده‌ام عمل کرده‌ام. ثامن سال گذشته قهرمان شده است و پیش از همه تیم‌ها کار را شروع کرد. تیم ما ظرف کمتر از یک ماه برای حضور در لیگ آماده شد. تجربه‌ام در لیگ نشان می‌دهد که نام‌ها و عناوین در لیگ کشتی نمی‌گیرند؛ این انگیزه‌ها است که کشتی می‌گیرند و نتایج را رقم می‌زنند.

توکلیان خاطر نشان کرد: هر 4 تیم شایستگی قهرمانی را دارند و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. اردوها را بعد از هفته پایانی مرحله گروهی در کمپ تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: تیمی یکدست و همدل و منسجم داریم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از حریف داریم پاداش خوبی هم مدیریت باشگاه فولاد برای کشتی‌گیران پیروز در نظر گرفته است. هر کاری که از دستمان برآمده تا به اینجای کار انجام داده‌ایم، اما همه چیز روز مسابقه مشخص خواهد شد.

توکلیان گفت: امیدوارم پیش از هر چیز شاهد کشتی‌های ایرانی و زیبا باشیم نه اینکه به کلینچ کشیده شود تا تماشاگرانی که از شهرهای مختلف می‌آیند کشتی‌های زیبایی را ببینند و با دست پر از سالن خارج شوند.

تیم فولاد ماهان سپاهان سه‌شنبه، 12 دی‌ماه، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف ثامن‌الحجج (ع) سبزوار می‌رود.

انهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول