اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

تسریع در راه‌اندازی دانشکده پرستاری از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در راه‌اندازی دانشکده پرستاری و مامایی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان است.

تسریع در راه‌اندازی دانشکده پرستاری از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: شهرستان اهر با بیش از 15 هزار دانشجو یکی از قطب‌های مهم دانشگاهی استان است که نقش اساسی در تربیت نیروهای متخصص و تحصیلکرده در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و بهداشت و درمان داشته است.

وی با اشاره به زلزله اخیر شهرستان که ضرورت توسعه این گونه مراکز درمانی بهداشتی و تحصیل دانشجو در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای تأمین نیازهای کار بهداشتی و درمانی شهرستان اهر و منطقه را ضروری برشمرد.

نماینده  مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه این دانشکده به علت کم توجهی مسئولان وقت تعطیل شده بود، اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم مجوزهای لازم با موافقت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای فعالیت مجدد آن آغاز شده که امیدواریم با آغاز بکار این مراکز آموزش عالی شاهد توسعه این دانشکده در منطقه باشیم.

فلاحی‌باباجان از برنامه‌های اصلی خود در خصوص آموزش عالی را پیگیری‌های لازم برای ایجاد رشته‌های ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی، کشاورزی و پیام نور برشمرد و افزود: با افزایش رشته‌های جدید شاهد رونق مراکز آموزش عالی در این شهرستان باشیم.

وی به توسعه دانشکده کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری برای ساخت فضای آموزشی مناسب برای اینکه دانشکده مبلغ 8 میلیارد ریال اختصاص یافته که امیدواریم با افزایش اعتبارات لازم شاهد استقرار این دانشکده در ساختمان ملکی خود باشد.

انتهای پیام/60003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول