اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

موسوی:

اطلاع‌رسانی تنها راه واکسینه شدن در برابر اتفاقاتی مانند فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: انقلاب ما همواره در معرض خطراتی از قبیل حوادث 88 قرار دارد که تنها راه واکسینه شدن آن اطلاع‌رسانی دقیق در مورد توطئه‌های دشمن است.

اطلاع‌رسانی تنها راه واکسینه شدن در برابر اتفاقاتی مانند فتنه 88 است

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سید نظام الدین موسوی در گفتگو با سایت سراج24در رابطه با رسالت رسانه ها در تبیین زوایای فتنه 88 از ابتدا تا به امروز عنوان کرد: ماجرای فتنه 88 به لحاظ گستردگی و عمق شدید دسیسه های دشمن به نحوی است که موجب می شود تا رسانه های گفتاری و نوشتاری کشور به سختی می توانند همه زوایای آن را به تصور بکشند و به همین دلیل هم نمی توان انتظار روشنگری تمام نقاط کور و تاریک رخ داده در سال 88 را از رسانه ها داشت.

مدیر عامل خبرگزاری فارس با عنوان این مطلب که طراحی های فتنه 88 از سال ها پیش از این رخداد در مراکز اطلاعاتی و موسسات براندازانه غرب صورت پذیرفته است تصریح کرد: به صحنه کشیدن آشوبی که طراحی آن پیشینه ای 10 ساله در خارج از کشور دارد کار چندان راحتی نیست و زمان مشابهی را طلب می کند.

وی با تاکید بر این نکته که جریانات 88 به دلیل نقاط پیچیده امنیتی نیاز به تحقیقات فراوان اطلاعاتی برای موشکافی دقیق دارد افزود: شاید سال ها طول بکشد تا امکان باز شدن برخی صفحه ها از کتاب قطور فتنه 88 باز شود و آن هم بستگی به این دارد که نهاد های امنیتی کشور تا چه حد نیاز منتشر شدن آنها را در جامعه حس کنند.

موسوی در ادامه حماسه نهم دی ماه سال 88 را به دلیل عزمت بی مثال آن خارج از تصور برای بسیاری از کارشناسان رسانه ای در دنیا دانست و گفت: حماسه ای که در برخی آمار ها 50 ملیون نفر از مردم کشور را در خود جای داده است و در دنیا بی سابقه و حتی در کشور انقلابی ما هم کم سابقه جلوه کرده است نمی توان در آن انتظار پوشش کامل رسانه ای را داشت.

این کارشناس رسانه ای لازمه شناساندن بیشتر جریانات 88 برای مردم را پرهیز ار کارهای مناسبتی و تلاش هر روزه برای تبیین بیشتر زوایای این جریان عمیق در تاریخ سیاسی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب ما به واسطه عظمتی که دارد همواره در معرض خطراتی از قبیل حوادث 88 قرار دارد که تنها راه واکسینه شدن آن اطلاع رسانی و دقیق در مورد اینگونه توطئه های دشمن به مردم است.

وی عملکرد صدا و سیما در را در سالگرد نهم دی ماه امسال بسیار خوب و قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا در سال های آینده این برنامه ها رنگ و آب بیشتری برای آگاهی رسانی به جامعه به خود بگیرد.

موسوی با بیان این مطلب که از نگاه مقام معظم رهبری راس طراحی های فتنه 88 مربوط به خارج از کشور هست؛ خاطرنشان کرد: بیان این مطلب از زبان رهبر معظم انقلاب به مثابه این نیست که از نقش برخی خواص بی بصیریت در داخل که با این جریان خارج نشین در طراحی و پیاده سازی فتنه همراهی داشته اند غافل شویم و چه بسا گناه افرادی که در داخل با بیگانگان برای براندازی نظام همکاری کرده اند صد ها برابر بیشتر از عوامل خارجی فتنه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ همانطوری که در خبرگزاری ها کشور سعی شده تا در رابطه نقش برخی خواص در فتنه 88 روشنگری شود در آثار تولیدی رسانه ملی هم در آینده نزدیک شاهد پرداختن به این موضوع باشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول