اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد

آمادگی دانشگاه آزاد برای راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در اهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در این شهرستان خبر داد.

آمادگی دانشگاه آزاد برای راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی صبح امروز در کارگروه بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با 11 هزار دانشجو، نزدیک به 200 پرسنل ادارات خدماتی و 750 نفر استاد تمام وقت و مدعو راه‌اندازی شده است، این مراکز بهداشتی درمانی را از نیازهای ضروری این دانشگاه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منطقه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه به علت فراهم کردن فضای مناسب در سطح شهر که به صورت ملکی در اختیار دانشگاه بوده، ایجاد شده است، افزود: این دانشگاه با ایجاد این مرکز بهداشتی درمانی علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده‌های آنها توانایی آن را دارد که با بهره‌گیری از اساتید و پزشکان زبده و با تجربه در تخصص‌های مختلف به شهروندان اهری نیز ارائه خدمات کند.

رضایی با اشاره به راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری و مامایی در شهرستان اهر اعلام آمادگی کرد که دانشجویان این دانشکده با امضای تفاهم‌نامه از امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات مرتبط در این دانشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/60003/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول