اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد نماینده عراقی از مشارکت شماری از نمایندگان در تظاهرات برخی استان‌ها

خبرگزاری فارس: یک نماینده پارلمان عراق از مشارکت تعدادی ازنمایندگان در تظاهرات برخی استانها، انتقاد کرده و گفت: آنان باید به جای این اقدام در تلاش برای پاسخگویی به خواسته های تحصن کنندگان باشند.

انتقاد نماینده عراقی از مشارکت شماری از نمایندگان در تظاهرات برخی استان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، «عالیه نصیف» از نمایندگان پارلمان عراق و از اعضای ائتلاف «العراقیه آزاد» با انتقاد از مشارکت برخی نمایندگان در تحصن و تظاهرات در تعدادی از استانهای عراق گفت: آنان باید بجای این اقدام به خواسته های تحصن کنندگان در مجلس پاسخ دهند.

نصیف اظهار داشت: بهتر بود آندسته از نمایندگانی که در تحصن در برخی استانها شرکت کردند، بعنوان عضو پارلمان، موضع بیطرفانه ای در قبال تظاهرات اتخاذ کرده و در مجلس به خواسته های تحصن کنندگان رسیدگی می کردند.

به گفته این نماینده عراقی، نمایندگانی که به تحصن و تظاهرات در برخی استان ها پیوستند، با این کار، خود را در معرض ظن و گمان تلاش برای رسیدن به خواسته های سیاسی با استفاده از تظاهرات کنندگان قرار دادند.

نصیف تصریح کرد: این گروه از نمایندگان باید مسئولیت هرگونه نقض قانون از جمله بالا بردن پرچم گروهی موسوم به ارتش آزاد عراق در تظاهرات را بپذیرند.

به گفته وی، حضور این نمایندگان در تحصن می تواند این معنی را بدهد که آنان نتوانسته اند بعنوان عضو پارلمان، مشکلات مردم را حل کنند.

نصیف در توضیح این مطلب افزود: در خصوص قانون دادخواهی و عدالت یک نسخه اصلاح شده در مجلس وجود دارد که نمایندگان می توانند با اعمال فشا در این خصوص آن را تمدید کنند همانطور که قانون عفو عمومی برای تصویب آماده است و در مورد ماده چهار تروریست نیز قوه مقننه می تواند در آن بازنگری کند.

این نماینده عراقی اظهار داشت: می توان مشکلات را بر اساس مواردی که در بالا به آن اشاره شد، حل و فصل کرد مگر اینکه نمایندگان به دنبال مقاصد دیگری باشند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول