اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد فارس خبر داد

تدوین برنامه پنجم کمیته امداد امام خمینی فارس

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: برنامه پنجم کمیته امداد امام‌خمینی بر اساس الگوی برایسون تهیه و دارای 21 بخش، 10 هدف کلان، 23 هدف بلندمدت و 172 استراتژی است.

تدوین برنامه پنجم کمیته امداد امام خمینی فارس

محمد صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف و رویکرد برنامه پنجم در زمینه حوزه‌های اشتغال، خودکفایی، توسعه، مشارکت‌های مردمی، حمایت و سلامت، مدیریت فرهنگی و همچنین برای نخستین بار اهداف عملیاتی به تفکیک حوزه‌های ستادی و مدیریت شهرستان‌ها برای تحقق اهداف بلندمدت تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه موتور محرکه در بخش دولتی، مدیریت عملکرد و بازخورد مناسب با مدیران و کارکنان است، افزود: در هر برنامه یا فعالیتی که نظارت، کنترل و ارزیابی عملکرد ضعیف و یا وجود نداشته باشد، میزان موفقیت آن برنامه و فعالیت بسیار ناچیز است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس تصریح کرد: عملکردها در بخش دولتی نیز باید مورد ارزیابی، سنجش و اصلاح قرار گیرد تا نتایج تلاش دستگاه‌های اجرایی به کام مردم شیرین‌تر شود.

صفری بیان داشت: مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان فارس با هدف ارزیابی اثربخشی خدمات این نهاد، شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد مدیریت شهرستان‌ها را با سه رویکرد شاخص‌های کلیدی، نتیجه‌گرا و مددجومحور استخراج کرده تا نتایج دستاوردهای فعالیت این نهاد را در جامعه ارزیابی کند.

وی اضافه کرد: این شاخص‌ها با هماهنگی کاشناسان، اساتید دانشگاه و مدیران بخش‌های مختلف امداد تهیه شده و قادر است بخش مهمی از انتظارات مردم از این نهاد را پاسخ دهد.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: توسعه پژوهش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها یکی از استراتژی‌های کمیته امداد در برنامه پنج‌ساله بوده  که در این راستا دانشجویان سطوح کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند موضوعات پایان‌نامه و رساله دکترای خود را با موضوعات مرتبط با کمیته امداد انتخاب کنند.

صفری خاطرنشان کرد: تاکنون از پایان‌نامه‌های مختلفی در سطوح کارشناسی ارشد با موضوعات مرتبط با کمیته امداد امام خمینی دفاع شده، و دانشجویان و اساتید کشور می‌توانند با انجام پژوهش‌های علمی در زمینه فقر و روش‌های نوین فقرزدایی در بعد علمی و فکری این نهاد مقدس را یاری کنند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول