اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یک همایش ملی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال مقاله سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی تا 10 بهمن

خبرگزاری فارس: دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی و پنجمین کنگره بین‌المللی بیوشیمی و بیولوژی ملکولی از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کنگره خبر داد.

تمدید مهلت ارسال مقاله سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی تا 10 بهمن

جواد محیطی اردکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: پژوهشگران می‌توانند تا 10 بهمن ماه مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

مدیر گروه بیوشیمی و بیولوژی ملکولی دانشگاه علوم پزشکی یزد، افزود: این کنگره به منظور ارائه آخرین یافته‌های علم پزشکی ملکولی، اساس مولکولی گیاهان دارویی، نقش عناصر کمیاب در تغذیه و بیوشیمی، ناهنجاری‌ها و بیماری‌های متابولیکی و ارائه تکنیک جدید آزمایشگاهی با حضور متخصصان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 980 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی داوری مقالات 30 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

محیطی عنوان کرد: این کنگره با حضور مدعوین داخلی و خارجی اعم از متخصصان کشورهای آمریکایی و اروپایی به صورت برگزاری سمپوزیوم بیماری‌های متابولیک و سخنرانی شفاهی و پوستر همراه با برگزاری کارگاه‌های متنوع به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال مقالات به آدرس سایت کنگره www. Biochem13. com مراجعه کنند.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی عنوان کرد: این کنگره با همکاری انجمن بیوشیمی ایران، انجمن IFCC و IUBMB و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد مورخ 27 لغایت 30 فروردین 92 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول