اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبا:

برای بازی ذوب آهن استرس نداریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: بازیکنان ما هیچ استرسی برای بازی مقابل تیم ذوب آهن ندارند و با آرامش خاطر مقابل این تیم بازی می‌کنند و اگر بدشانسی نیاوریم حتماً پیروز می‌شویم.

برای بازی ذوب آهن استرس نداریم

هادی رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اختصاص آخرین تمرین تیمش به تاکتیک‌های فوتبالی هجومی برای شکست ذوب آهن اظهار کرد: صبا با آمادگی کامل مقابل این تیم صف‌آرایی کرده و بهترین بازی خود را انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه تیم صبا هرگز از پیروز نشدن در هفت بازی قبل کم روحیه نیست و بر عکس انگیزه بالایی برای شکست ذوب آهن دارد، تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار با آمادگی کامل و با انگیزه بالا بازی خواهند کرد تا بتوانیم بازی خوبی را در مقابل فوتبال دوستان قمی به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: بازیکنان ما با انجام یک بازی غیرتی و سنجیده خواهند توانست در مقابل تیم ذوب آهن توانایی خود را نشان دهند، هر چند ذوب آهن از تیم‌های بسیار قوی چند سال اخیر لیگ برتر امید است و شکست دادن این تیم کار آسانی نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ استرسی برای بازی مقابل ذوب آهن نداریم، ادامه داد: بازیکنان صبای قم از ابتدا برای کسب موفقیت در این میدان حاضر خواهند شد و در این راستا با توجه به نوع تمریناتی که در روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم سعی می‌کنیم بازی کم اشتباهی را مقابل حریف خود انجام دهیم.

رنجبر با بیان اینکه انگیزه بالای امیدهای صبا تأثیر بسیاری روی عملکرد مثبت آنها در این بازی خواهد گذاشت، تاکید کرد: تمام بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و با وحدت و همدلی که با یکدیگر دارند، در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند تا مقابل تیم ذوب آهن موفقیت‌آمیز بازی کنیم.

وی با اشاره به انجام این بازی در مجموعه ورزشی تختی قم ابراز داشت: در هفته هفتم وقتی در قم میزبان تیم شهرداری تبریز بودیم حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی تأثیر زیادی در حرکت رو به جلوی تیم داشت و انگیزه بازیکنان ما را برای کسب پیروزی چند برابر کرد.

تیم فوتبال امید صبای قم که در هفت دیدار قبلی خود در لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور به چهار تساوی و سه باخت دست یافته است از ساعت 14 عصر فردا یکشنبه 24 دی ماه در ورزشگاه تختی قم برابر تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول