اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

انتشار فراخوان عمومی برای ثبت خاطرات آیت‌الله تهرانی

خبرگزاری فارس: همزمان با چهلمین روز رحلت آیت‌الله آقامجتبی تهرانی، مجموعه خاطرات و نکات ناب از زندگانی این عالم عامل ربانی در قالب یک «یادنامه» منتشر می‌شود.

انتشار فراخوان عمومی برای ثبت خاطرات آیت‌الله تهرانی

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، مؤسسه پژوهشی-فرهنگی مصابیح الهدی به عنوان دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی اقدام به جمع‌آوری خاطرات و نکات آموزنده و مستندسازی آن‌ها کرده است.

از همین رو، علاقه‌مندان برای غنی‌سازی این مجموعه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mojtabatehrani.ir یا تماس با شماره تلفن 77652135، خاطرات خود را با رعایت نکات ذیل منعکس کنند:

1. برای ثبت خاطره حتماً در ابتدای متن، اطلاعات زیر را به ترتیب بنویسید.

نام و نام خانوادگی / سن / مدت زمان آشنایی با استاد / تلفن همراه

(کلیه اطلاعات محرمانه بوده و صرفاً توسط مسئولان پروژه بازدید خواهد شد)

2. لطفاً در ثبت خاطرات، دستورالعمل‌ها و نکات آموزنده، از هرگونه اغراق و بیان ادبی خودداری کرده و صرفاً اصل ماجرا را ثبت کنند.

3. حتی الامکان سعی کنید به نکاتی از این استاد وارسته و مرجع تقلید اشاره کنید که جنبه عملی داشته و دارای یک مبنای عمومی و قابل انتقال باشد.

4. نقل خاطرات بدون واسطه باشد.

5. زمان و مکان خاطره خود را تا حد ممکن بنویسید و اگر شخص دیگری نیز شاهد ماجرا بوده است، با مشخصات کامل معرفی نمایید.

مسلماً ذکر تمام خاطرات و نکات اخلاقی درباره آیت‌الله آقامجتبی تهرانی که بیش از 40 سال در مسجد جامع بازار اقامه جماعت می‌کرده است، منحصر به یک جلد نخواهد شد و اقدامات لازم برای چاپ مجلدات بعدی «یادنامه» صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، آیت‌الله مجتبی کلهر تهرانی مشهور به آقا مجتبی تهرانی،‌ بامداد روز چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه جاری در سن 75 سالگی دارفانی را وداع گفت. پیکر مطهر این استاد اخلاق پس از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب در میان خیل دوستداران و عزاداران تهرانی تشییع شد و در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، کنار مادر و پدربزرگ خود (از شهدای مشروطه) آرام گرفت.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول