اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش زرآباد

اصناف شناسنامه رفتار صنفی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اصناف زرآباد گفت: به منظور ارتقای سطح نظارت بر اصناف، شناسنامه رفتار صنفی به اصناف تعلق می‌گیرد.

اصناف شناسنامه رفتار صنفی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، کریم‌بخش درزاده صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اصناف زرآباد اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح نظارت بر اصناف و شناسایی و تمیز کسبه با رفتار اقتصادی، بهداشتی و اخلاقی مناسب صنفی و ارائه خدمات شایسته به اصناف و همچنین دفاع از حقوق مشتری همزمان با امور رایج نظارتی و برگزاری کلاس های آموزشی، تقدیر از کسبه منصف، استفاده از ظرفیت علما و معتمدان، طرح شناسنامه صنفی با پارامترهای هدف انجام می‌پذیرد.

وی افزود: رعایت نکردن انصاف، گران‌فروشی و کم فروشی، درج نکردن قیمت، رعایت نکردن بهداشت و عدم تکریم مشتری به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

رئیس اصناف زرآباد تصریح کرد: استفاده از اتباع غیرمجاز به هر عنوان در بازار و هرجای دیگر به عنوان نیروی کار آسیب جدی به حوزه اشتغال وارد می کند و پیگرد قانونی دارد.

بخشدار زرآباد نیز در ادامه بیان کرد: مراقبت از بازار، احترام به معیشت و حیات اقتصادی مردم و اهالی است لذا ضمن قدردانی و حمایت از اصناف نمونه با متخلفان صنفی که حقوق اولیه مشتری را رعایت نکنند با جدیت برخورد می‌شود.

مجتبی شجاعی تصریح کرد: با همکاری اصناف و معتمدان و دستگاه‌های مربوطه در سال جاری تخلفات صنفی صد درصد کاهش یافته است.

وی از اجرای طرح ویزیت مشتری اصناف با همکاری دستگاه‌های مربوطه از تیرماه خبر داد و گفت: این طرح هر ماه دو نوبت صورت می‌گیرد و همچنان ادامه داد.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول