اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بقا به معجزه نیاز داریم

شاه‌غریب: فرصت‌های نفت در فصل نقل ‌و انتقالات سوخت

خبرگزاری فارس: مربی پیشین تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان در فصل نقل‌ و انتقالات ابتدای فصل فرصت‌سوزی کرد.

شاه‌غریب: فرصت‌های نفت در فصل نقل ‌و انتقالات سوخت

عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص وضعیت تیم نفت آبادان اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل نفت آبادان با فرصت‌سوزی خود شرایطی را فراهم کرد که اکنون به این وضعیت دچار شده است.

وی افزود: در حالی که بسیاری از کارشناسان و دلسوزان این تیم نقاط ضعف مشهود آن‌ در فصل گذشته را به مسئولان و کادرفنی گوشزد کرده بودند متاسفانه هیچ اقدامی برای جذب بازیکنان مناسب برای ترمیم و تقویت نقاط ضعف تیم نشد.

مربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: عمق دفاع نفت به پاشنه آشیل آن تبدیل شده و در این فصل بسیاری از گل‌های خورده از روی ضعف در این نقطه به ثمر رسید.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در خط هافبک نیز بازیکنان مناسبی جذب نشدند و در حمله که تیم به یک مهاجم شش دانگ نیاز داشت چنین بازیکنی جذب نشد.

شاه‌غریب اضافه کرد: مشکل دیگر نفتی‌ها در زمینه ساختاری است و رفع این مشکل با چند جلسه تمرین میسر نمی‌شود بلکه کادر فنی برای رفع آن در بازی‌های پیش‌رو باید راه برون تاکتیکی را اتخاذ کند.

وی خاطرنشان‌ کرد: آلفردو شش بازی نیم‌فصل نخست را با تیم سپری کرد و با مجموعه نفت آبادان و بازیکنان کاملا آشناست اما گاهاً از بازیکنانی بهره می‌برد که ذخیره‌ها و نیمکت‌نشینان از آنها بهتر عمل می‌کنند.

مربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص احتمال بقای این تیم در لیگ برتر نیز گفت: شرایط برای نفتی‌ها بسیار سخت شده و امیدها برای بقای نفت آبادان در لیگ بسیار کمرنگ است و معتقدم برای بقای نیاز به خلق معجزه داریم.

وی در خصوص عضویت خود در کمیته فنی این باشگاه نیز اظهار کرد: بنده هیچ سمتی در کمیته فنی نفت آبادان ندارم.

شاه‌غریب در پایان تصریح کرد: ما در ابتدای حضور خود در کمیته فنی باشگاه شرایطی را بیان کردیم که متاسفانه این شرایط مسکوت ماند و شرایط برای حضور در کمیته فنی فراهم نبود.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول