اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد

استفاده از مدیران بومی در دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از نخبگان و نیروهای متخصص و توانمند بومی در مسئولیت‌ها و پست‌های مدیریتی استان از حقوق حقه مردم سیستان و بلوچستان است.

استفاده از مدیران بومی در دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: استقرار کامل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های تازه تأسیس در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: ادارات کل استان در صورتی که امکانات لازم برای راه‌اندازی نمایندگی تابعه خود در این چهار شهرستان را ندارند باید از هم اکنون پیگیر جذب اعتبار ضروری از وزارتخانه‌های متبوع خود باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر استفاده از مدیران بومی در دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: استفاده از نخبگان و نیروهای متخصص و توانمند بومی در مسئولیت‌ها و پست‌های مدیریتی استان از حقوق حقه مردم سیستان و بلوچستان است.

نارویی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند هفته‌ای یک‌بار دیدارهای مردمی داشته باشند، اضافه کرد: دیدارهای مردمی مسئولان به منظور آگاهی از مشکلات مردم موجب رضایت شهروندان می‌شود و باید این کار به‌طور منظم هر هفته انجام شود.

وی در زمینه توجه به وضعیت معیشت کارمندان دولت بیان داشت: در این ارتباط، استانداری طی نامه‌ای به ریاست جمهوری ضمن بیان مشکلات، برنامه خود را برای ساماندهی وضعیت کارکنان موجود ارائه کرده است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر داشته باشند، افزود: باید در این ایام از ظرفیت همه ادارات با برنامه‌ریزی صحیح استفاده کنیم تا نشان دهیم مردم سیستان و بلوچستان پربارتر از همیشه پا به عرصه حضور می‌گذارند و مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

نارویی ابراز داشت: فرمانداران با تشکیل ستاد دهه فجر در شهرستان‌ها نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های این ایام اهتمام ورزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه از رشد سه برابری تعداد نشست‌های امور عمرانی در سه ماه سوم سال نسبت به شش ماه نخست خبر داد و گفت: روند پیشرفت طرح‌های عمرانی مطلوب است اما به نقطه آرمانی نرسیده‌ایم.

محمود میری با بیان اینکه بزرگراه زابل-زاهدان از شاخص‌ترین طرح‌های مهر ماندگار است، ادامه داد: ما و همه مسئولان مربوطه مصمم هستیم تا هر چه سریع‌تر این پروژه را به پایان برسانیم.

وی ابراز داشت: طولانی‌ترین پل ارتباطی استان به طول 500 متر در محور کنارک – جاسک بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست عنوان کرد: امسال بخش زیادی از درآمدهای استان محقق نشده به‌طوری که تخصیص برخی سرفصل‌های اعتباری در حد 6.18 یا 5.36 درصد است.

عباس نخعی متذکر شد: با وضعیت بودجه کنونی ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال‌جاری قرار داریم اذعان داشت: هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم تقاضای مردم برای کالاهای اساسی بیشتر می‌شود که این می‌طلبد جلسات ستاد تنظیم بازار در تمام شهرستان‌ها برگزار شده و نمایشگاه‌های بهاره نیز در زمان مناسب دایر شود.

انتهای پیام/75003/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول