اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی و رفع مشکلات

مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی از بیمارستان امام خمینی(ره) اراک بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) اراک بازدید کرد.

مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی از بیمارستان امام خمینی(ره) اراک بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری بعد از ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در این بازدید گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان‌ها در سطح استان است که خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه می‌دهد.

بابک عدلی اظهار داشت: در حال حاضر این بیمارستان دارای بخش‌هایی چون داخلی، کودکان، زنان، جراحی، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، ماموگرافی، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه و فیزیوتراپی است که توسعه و ارتقاء خدمات این بخش‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات مثبت صورت گرفته و جذب 15 متخصص در رشته‌‌های قلب، جراحی عمومی، ارتوپدی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی، زنان در بیمارستان امام(ره) طی چند ماه اخیر ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان از 53 درصد به 83 درصد ارتقاء یافته که افزایش این میزان تا 87 درصد هدف‌گذاری شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی همچنین از افزایش 32 درصدی انجام عمل‌های جراحی در ماه‌‌های اخیر در این بیمارستان خبر داد و گفت: تعداد تخت‌های مصوب بیمارستان امام(ره) 145 تخت و تعداد کارکنان آن 450 نفر است.

عدلی با اشاره به خدمات بخش MRI گفت: بخش MRI  بیمارستان امام خمینی(ره) یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های استان است که ماهانه یک هزار بیمار را ویزیت می‌کند، این در حالی است که پیش از این میزان پذیرش بیمار در این بخش 300 مورد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت بیمارستان تأمین اجتماعی ساوه در سه ماهه سوم امسال 75 درصد و شازند 44 درصد است، بیان داشت: همچنین درصد رشد عمل جراحی در بیمارستان تأمین اجتماعی ساوه در سه ماهه سوم سال جاری 20 درصد و بیمارستان شازند 88 درصد بوده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی در این بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله کودکان، زنان، جراحی، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اورژانس، آزمایشگاه و سایر بخش‌‌های بیمارستان بازدید کرد.

انتهای پیام/87012/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول