اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار منتظرالمهدی:

مأموریت‌ معاونت اجتماعی ناجا ‌برجسته کردن چهره پلیس در جامعه است‌

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی ناجا گفت: یکی از مأموریت‌های معاونت اجتماعی در جامعه، نهادینه کردن و برجسته کردن چهره پلیس اجتماعی در جامعه به منظور ارتقا اعتماد عمومی و همکاری مردم با پلیس است.

مأموریت‌ معاونت اجتماعی ناجا ‌برجسته کردن چهره پلیس در جامعه است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار سعید منتظرالمهدی ‌پس از مراسم صبحگاه یگان‌های انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان که با حضور سردار احمدی مقدم برگزار شد به منظور بازدید از اقدامات و عملکرد معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان از دوایر این معاونت بازدید کرد.

وی در ادامه به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان نشستی نیز با کارکنان معاونت اجتماعی استان برگزار کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پر برکت ربیع‌الاول و سالروز تولد پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: معاونت اجتماعی با توجه به عملکرد سخت نیروی انتظامی آن روی نرم سازمان است که باید با استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت‌های عمومی مردم بسترهای اجتماعی لازم را برای اقدامات انتظامی آماده کند.

وی افزود: از آنجایی که اقدامات مشارکتی و سرمایه اجتماعی بر پایه ارتباط طرح‌ریزی شده است باید کسانی در معاونت اجتماعی خدمت کنند که با دارا بودن هوش هیجانی بالا و علم ارتباطات بتوانند این مشارکت را با نفوذ پایدار در جامعه ایجاد کنند چراکه این ارتباط باعث ایجاد اعتماد اجتماعی مردم به پلیس که خدمت‌رسانی و ارتقا احساس امنیت در جامعه را برعهده دارد، می‌شود.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه خودسازی را زمینه اصلاح جامعه دانست و بیان داشت: یکی از مأموریت‌های معاونت اجتماعی در جامعه، نهادینه کردن و برجسته کردن چهره پلیس اجتماعی در جامعه به منظور ارتقا اعتماد عمومی و همکاری مردم با پلیس است.

منتظرالمهدی در ادامه مراکز مشاوره و مددکاری را یکی از ابزارهای بسیار تأثیرگذار مانند رسانه در جامعه ذکر کرد و خواستار رسیدگی و نظارت بیشتر بر دفاتر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها شد.

وی به برخی از مشکلات و موانع در اجرای مأموریت‌های معاونت اجتماعی در استان اشاره کرد و ضمن اینکه از اقدامات و تلاش‌های کارکنان معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان قدردانی کرد خواستار تلاش و پیگیری بیشتر در زمینه اجرای مأموریت‌های اجتماعی شد.

معاون اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات شاخص معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان چون دعوت از هنرمندان و کارگردانان بنام کشوری و صعود کوهنوردان ملی به قله تفتان در هفته ناجا ارائه کرد و گفت: معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این معاونت در هفته ناجا سال‌جاری مقام پنجم را در میان سایر استان‌های کشور به‌دست‌ آورد.

علی ایزدی در ادامه ارتباط با رسانه‌های گروهی در سیستان و بلوچستان و جلب مشارکت‌های عمومی و تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که می‌توانند پلیس را در اجرای مأموریت‌هایش یاری رسانند خوب ارزیابی کرد و افزود: معاونت اجتماعی به‌عنوان شناسنامه و هویت نیروی انتظامی در جامعه است و مسئولان انتظامی به امور اجتماعی باید بیشتر توجه داشته باشند.

سردار منتظرالمهدی در بازدید خود از دوایر معاونت اجتماعی سیستان و بلوچستان بر حضور فعال کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد، ارتباط بیشتر با مدیران و مسئولان استانی، برگزاری جلسات آموزشی در زمینه پیشگیری از موادمخدر در جامعه، ارتباط بیشتر با رسانه‌های گروهی به‌ویژه صدا و سیما و مستندسازی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به منظور انعکاس آن به مسئولان مربوطه تأکید کرد.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول