اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ملاک اصلی در انتخابات قانون است/انتخابات یک عبادت است

خبرگزاری فارس: نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملاک اصلی در برگزاری انتخابات قانون است و هر چه انجام می‌شود بایستی بر طبق آن باشد.

ملاک اصلی در انتخابات قانون است/انتخابات یک عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در آیین افتتاحیه همایش توجیهی و آموزشی مجریان و دست‌اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با مشارکت وزارت کشور و استانداری‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در سخنانی اظهارکرد: همه، حتی مقام عظمای ولایت، در برابر قانون مساوی هستند.

وی با اشاره به یکی از اظهارات رهبر معظم انقلاب که فرمودند "هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که در مملکت بیشتر از من قانون را رعایت می‌کند" ادامه داد: حتی با آنکه از نظر اعتقادی رهبر را فوق قانون می‌دانیم، اما ایشان نیز با دیگران در برابر قانون مساوی هستند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  ادامه داد: در کشوری که براساس ولایت، تشییع بنا نهاده شده  و انقلاب اسلامی با دادن هزاران هزار شهید، معلول و جانباز استقرار یافته، انتخابات یک عبادت است.

شفیعی تصریح کرد: ‌آنچه مدنظر است این است که کار درست انجام شود و آنچه پیاده می‌شود، مطابق با قانون باشد.

وی اضافه کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادها و مراحل جاری در هر کشوری است که انتخابات در آن وجهه قانونی دارد و در کشور جمهوری اسلامی ایران که براساس ولایت استقرار یافته، انتخابات یک مسئولیت بزرگ ایجاد می‌کند که بار این مسئولیت بر دوش همه کسانی است که به نوعی در آن دست‌اندکار هستند، ‌تقسیم و توزیع می‌شود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: در عرصه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، رأس و هرم یعنی وزارت کشور و شورای نگهبان بسیار مطمئن و معتمد هستند اما تقاضا و خواست ملت این است که این اعتماد و اطمینان که در رأس وجود دارد تا آخرین مرحله محفوظ بماند.

شفیعی با تاکید بر اهمیت یاد خدا برای مسئولان و مجریان انتخابات گفت: انسان از همان ابتدا به یاد خدا باشد و با یاد و نام خدا وارد عمل شود.

وی اضافه کرد: از همه افرادی که دست اندرکار انتخابات هستند می‌خواهم خداوند را در هر حال ناظر و حاضر بدانند و گمان نکنند، کاری انجام می‌شود و کسی هم نمی‌بیند زیرا در هر چیزی نزد خدا متعال قدر و اندازه‌ای است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: باید فضایی ایجاد شود که در پایان انتخابات واقعا احساس آرامش و سکون و بار مسئولیت خود را به منزل برسانند.

انتهای پیام/72008/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول