اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان:

تعاونی‌های مسکن حق استفاده از نام شهرداری در مکاتبات خود را ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: تعاونی‌های مسکن حق استفاده از نام شهرداری در مکاتبات و انجام امور خود را ندارند.

تعاونی‌های مسکن حق استفاده از نام شهرداری در مکاتبات خود را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی درباره عدم استفاده از نام شهرداری برای تعاونی‌های مسکن اظهار داشت: با توجه به اینکه این‌گونه تعاونی‌ها دارای شخصیت حقوقی مستقلی هستند استفاده از نام شهرداری در مکاتبات آنها بعضاً مورد سوء استفاده قرار گرفته و موجب بلاتکلیفی تعدادی از شهروندان شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و سوء تعبیر، طی بخشنامه‌ای به تمام تعاونی‌های مسکن اعلام شده که از این پس حق ندارند از نام شهرداری حتی به‌عنوان پسوند تعاونی‌ها در امور خود استفاده کنند.

شهردار زاهدان در مورد ارائه خدمات به شهروندانی که از طریق تعاونی‌های مسکن زمین دریافت کرده‌اند گفت: شهرداری تا قبل از تصویب تمام نقشه‌ها و امور مربوط به زمین‌های موصوف توسط کمیسیون ماده پنج از ارائه هرگونه خدمات به آنها معذور می‌باشد.

حسین‌زهی از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به این موضوع توجه و دقت بسیار زیادی داشته باشند.

این مسئول در ادامه نسبت به تعریض برخی از خیابان‌های سطح شهر عنوان کرد: ما با جدیت تمام موضوع تعریض خیابان‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با ذکر بعضی از اماکن در دست تعریض، به خیابان مولوی حسین‌بر که با توجه به نزدیکی آن به چهارراه رسولی دارای بار ترافیکی بسیار زیادی است اشاره کرد و بیان داشت: در مسیر تعریض این خیابان تعداد زیادی از املاک مسکونی قرار داشت و ما در حال حاضر توانسته‌ایم با خرید تعداد 40 ملک و تخریب حدود 25 خانه، اجرای این طرح را آغاز کنیم که از پیشرفت خوبی هم برخوردار بوده و این طرح در سال آینده اتمام و تقدیم شهروندان زاهدانی خواهد شد.

حسین‌زهی در ارتباط با مشکلات موجود برای زمین‌های جهاد نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری و همکاری خوب سایر دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکل در حال برطرف شدن است و شهروندانی که در این مکان زندگی می‌کنند به زودی خواهند توانست با مراجعه به سازمان‌ها و ادارات مربوطه نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی در مورد تعطیلی شهرداری در روزهای پنجشنبه اضافه کرد: شهرداری‌ها یک مؤسسه کاملاً خدماتی می‌باشند که باید در مقابل تمامی شهروندان به‌عنوان اربابان رجوع و ولی‌نعمت‌های خود پاسخگو باشند.

شهردار زاهدان با ابراز خرسندی از موافقت استاندار در زمینه فعال بودن شهرداری در روزهای پنجشنبه متذکر شد: با توجه به تعطیلی اکثر ادارات و سازمان‌ها در روز پنجشنبه، این فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا شهرداری بتواند نسبت به ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان بپردازد.

انتهای پیام/75002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول