اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز ارتباط بین دادگستری و ثبت اسناد خوزستان

بخشنامه‌های ثبت اسناد در خوزستان الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان گفت: با آغاز ارتباط بین دادگستری و ثبت اسناد استان خوزستان از این پس ارسال همه بخشنامه‌های واحدهای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

بخشنامه‌های ثبت اسناد در خوزستان الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز مهدی اقبال امروز در حاشیه نشست معاون قوه قضائیه با کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان و جامعه سردفتران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان با جمعیت 4 میلیون و 531 هزار نفر و مساحت 64 هزار و 55 کیلومتر مربع دارای 10 واحد ثبتی در شهرستان‌های اهواز، باغملک، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، ایذه، رشت آزادگان، امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ماهشهر، شادگان، آبادان و خرمشهر است.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد یک میلیون و 481 هزار و 459 پرونده در زمینه‌های املاک، اجرا و ثبت شرکت‌ها در بایگانی‌های ادارات ثبت اسناد و املاک خوزستان در حال نگهداری است.

*فعالیت 319 دفترخانه اسناد رسمی، 98 دفترخانه ازدواج و 24 دفترخانه طلاق در خوزستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان اضافه کرد: با آغاز ارتباط بین دادگستری و ثبت اسناد استان خوزستان از این پس ارسال همه بخشنامه‌های واحدهای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ‌تعداد 319 دفترخانه اسناد رسمی، 98 دفترخانه ازدواج و 24 دفترخانه طلاق در استان فعال هستند، تصریح کرد: در سال 90 تعداد 44 هزار سند مالکیت و در 10 ماهه سال 91 تعداد 85 هزار و 250 سند مالکیت صادر شده که بالغ بر 102 درصد نسبت به 10 ماهه سال 90 در زمینه صدور اسناد مالکیت رشد مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/72001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول