اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد خبر داد

چاپ کتابچه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: کتابچه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان عضو مرکز رشد فناوری گناباد چاپ و به تمام مراکز مرتبط در سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک ارسال می‌شود.

چاپ کتابچه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا جاوید عربشاهی صبح امروز در جمع اعضای شرکت‌ها و نوآوران عضو مرکز رشد فناوری شهرستان گناباد که در محل مرکز برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی این نشست‌ها هماهنگی و اطلاع‌رسانی رخدادها و برنامه‌های موجود و نیز بررسی میزان و چگونگی پیشرفت شرکت‌ها است.

وی افزود: در اواخر بهمن ماه و به مناسبت دهه مبارک فجر در تهران نمایشگاهی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود که شرکت‌های زیر مجموعه مرکز رشد فناوری که داوطلب حضور در این نمایشگاه و سایر کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های مربوط به حوزه فعالیتشان باشند، می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیفی ویژه (تا سقف 50 درصد) در این برنامه‌ها حاضر شوند.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با شبکه چهار سیما، به منظور به تصویر کشیدن توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری و نوآوری در ایام‌الله دهه فجر این امکان وجود دارد که در صورت توافق و علاقه اعضا، مستندی از طرح‌های موجود و فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و پخش شود.

عربشاهی تصریح کرد: کتابچه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان عضو مرکز رشد فناوری گناباد چاپ و به تمام مراکز مرتبط در سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: نشستی جامع با حضور، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، فناوران و نوآوران عضو این مرکز، علاقه‌مندان به این حوزه و ... در روز بیست و ششم بهمن‌ماه، در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد فعالیت‌های مرکز رشد فناوری و نیز ایجاد ارتباطی بهتر با قشر تحصیلکرده و به‌ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد خاطر نشان کرد: یکی از عمده مشکلات شرکت‌ها، عدم توانایی برای یافتن بازار مصرف است و برای تعیین بازاریابی متمرکز برای تمام شرکت‌های عضو این مرکز تلاش می‌شود که بتوانند با فعالیتی جدی، گام بلندی در رفع این مشکل نیز بردارند.

عربشاهی گفت: آغاز ساخت و ساز و تکمیل واحدهای جدید برای اسکان شرکت‌های عضو، تلاش برای راه‌اندازی مرکز مشاوره تخصصی و تأکید بر استفاده مؤثر اعضا از جلسات مشاوره رایگانی که هفته‌ای دو تا سه روز در محل مرکز امکان‌پذیر است، اضافه شدن بخش ویژه نیازمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در سایت مرکز در آینده‌ای نزدیک و ... از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول