اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اراده‌های قدرتمند توانایی در هم شکستن تحریم را دارند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اراده‌های قدرتمند توانایی در هم شکستن تحریم را داشته و می‌توانند تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

اراده‌های قدرتمند توانایی در هم شکستن تحریم را دارند

علی آقا‌محمدی در حاشیه دومین روز از همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی که در محل هتل پردیسان مشهد برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تحریم خواستار ضعف و درماندگی کشور در حوزه اقتصادی است.

وی افزود: در این شرایط حساس که به تعبیر مقام معظم رهبری شرایط بدر و خیبر است باید با مدیریت صحیح سرافراز از تحریم‌ها نه تنها آن را رفع بلکه تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

آقا‌محمدی با بیان اینکه شرایط تحریم شرایط ایستادگی در برابر ظلم و سلطه است، خاطر نشان کرد: دشمن با تمام ضعف‌های فراوان خود بزرگ و قدرتمند است.

وی تصریح کرد: فضای تحریم باید هماهنگی، حرکت، همدلی و وحدت عملی را در فضای داخلی کشور ایجاد کند تا آرمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) را به شکل عملی به سر منزل مقصود برسانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در شرایط تحریم باید به توانایی خود تکیه جدی کنیم، گفت: فشار دشمن در این شرایط حساس باید تبدیل به فرصت شود.

آقا‌محمدی ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها در مسیر تبدیل تحریم و بحران به بستر فرصت و توسعه استفاده کنیم و هر فرد در جامعه با درک شرایط و شرح وظایف فردی خود می‌تواند به ارتقای شکوفایی و توسعه کمک کند.

وی یادآور شد: هر فردی باید احساس وظیفه و تکلیف کند و با عنوان جهادگر در عرصه جهاد در راه خدا قدم بردارد.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه اراده‌های قدرتمند در محاصره اقتصادی عامل سربلندی حرکات جهادگرانه ملت ایران است، گفت: شرایط تحریم فعلی از جهاد در هشت سال دفاع مقدس به مراتب سخت‌تر است. اراده‌های قدرتمند توانایی در هم شکستن تحریم را دارند.

انتهای پیام/70006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول