اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی

بیمارستان امام حسین(ع) زنجان سبز شد

خبرگزاری فارس: بیمارستان امام حسین(ع) زنجان، با اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی به عنوان تنها بیمارستان سبز استان انتخاب شد.

بیمارستان امام حسین(ع) زنجان سبز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بیمارستان امام حسین (ع)  به عنوان نخستین بیمارستان در سطح استان زنجان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در پانزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی موفق به دریافت لوح خدمات سبز از دست معاون رئیس جمهور شد.

بر این اساس این بیمارستان با اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی قرار داده است از اواخر سال 88 استقرار سیستم ایزو 14001 از نسخه 2004 را در برنامه کاری خود قرار داده بود.

در قسمتی از این لوح آمده است، عرصه توسعه، بالندگی و سعادت نسل‌های آینده مرهون تلاش و زحمات بی‌دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت‌دار سرمایه‌های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می‌دانند و با گام‌های ارزنده‌ای که در راستای حفاظت محیط زیست برداشته‌اند، این ودیعه را سالم و پاک به نسل‌های بعدی می‌سپارند.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در این باره گفت: پیاده‌سازی و نهادینه کردن معیارهای محیط زیستی استاندارد و بین‌المللی یکی از دغدغه‌ها و دستور کار این بیمارستان بود.

عباس مرتضوی نصب و راه‌اندازی و اصلاح سیستم تصفیه فاضلاب، دفع و دفن اصولی و بهداشتی زباله، مدیریت بازیافت مواد زائد، ایجاد و توسعه فضای سبز، استقرار مدیریت زیست محیطی ایزو 14000، مصرف بهینه حامل‌های انرژی و افزایش بهره‌وری در مصرف انرژی، ارتقای سطح دانش و فرهنگ مدیران، پزشکان و پرسنل بخش درمان و ایجاد نوآوری‌های زیست محیطی و خدمات فراگیر را از معیارهای واحدهای خدمات سبز عنوان کرد.

گفتنی است، معاون رئیس جمهور و رئیس حفاظت محیط زیست با اهدای لوح تقدیر از رئیس بیمارستان امام حسین (ع) به دلیل استقرار سیستم و اخذ گواهینامه ایزو 14001 (زیست محیطی) قدردانی کرد.

گفتنی است، این بیمارستان نخستین بیمارستان در سطح استان زنجان است که لوح خدمات سبز دریافت می‌کند.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول