اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سودان در ایران:

جشنواره زمستانی زیبایی‌های همدان را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: سفیر سودان در جمهوری اسلامی ایران گفت: جشنواره زمستانی زیبایی‌های همدان را به نمایش گذاشت و توانست همدان را به جهانیان عرضه کند.

جشنواره زمستانی زیبایی‌های همدان را به نمایش گذاشت

میرغنی ابابکرالطیب امروز در حاشیه بازدید از غار علیصدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان غار را یکی از شاهکارهای خلقت در روی زمین دانست و اظهار کرد: غار بسیار زیبا و دیدنی بود به طوری که من و همکاران را به تعجب واداشت.

وی با بیان اینکه جمله‌ای برای وصف غار ندارم، تصریح کرد: سفری که اکنون شاهد حضور ما در همدان هستید، به خاطر برگزاری جشنواره زمستانی است که توانست زیبایی‌های همدان را به نمایش بگذارد.

سفیر سودان در جمهوری اسلامی ایران زیبایی‌های همدان را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: غار علیصدر، کتیبه‌های گنجنامه و ... بسیار جالب توجه بود به طوری که نمونه‌های آن در جهان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من به قدری از جاذبه‌های همدان لذت بردم که به هر کجا بروم، پیشنهاد می‌کنم به همدان سفر کنند و از  دیدن جاذبه‌های این شهر لذت ببرند.

ابابکرالطیب به مهمان‌نوازی مردم همدان اشاره کرد و بیان داشت: همدانی‌ها با فرهنگ غنی خود در مهمان‌نوازی بی‌نظیر بودند که خاطره‌ای ماندگار از همدان برای ما به جای گذاشت.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: همه اماکن دیدنی همدان شاهکار بود، به طوری که من و همکاران نیز با حضور در همدان جاذبه‌های تاریخی و توریستی همدان را لمس کردیم.

انتهای پیام/89003/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول