اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 8 هفته ناکامی

امید صبا بالاخره پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور سرانجام طعم پیروزی را چشید.

امید صبا بالاخره پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور حضور دارند، مدعیان قهرمانی در 11 هفته دیدارهای دور رفت و 11 هفته بازی‌های دور برگشت برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.

این در حالی است که در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تقریبا تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر بزرگسالان حضور دارند، در این لیگ نیز رقابت می‌کنند و نام بزرگ تیم‌ها سبب شده است جذابیت بازی‌های لیگ برتر امید دست کمی از لیگ برتر بزرگسالان نداشته باشد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صبای قم، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان، داماش گیلان و چندین تیم سرشناس دیگر به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور رونق خاصی بخشیده‌اند، اما جالب است که بدانید در لیگ برتر امید خبری از تیم‌های تهرانی نیست چون تهرانی‌ها لیگ منسجمی در پایتخت دارند که فقط در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در بین تیم‌هایی که امسال در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند، صبای قم تیمی است که بعد از موفقیت در کسب جواز صعود به لیگ برتر در سال 1389 و مقام هشتمی جدول در لیگ برتر سال 90، امسال دومین سال شرکت در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

صبای قم در حالی دومین سال متوالی در لیگ برتر امید حضور دارد که از آغاز رقابت‌ها تا پایان هفته هشتم نتوانسته بود طعم و رنگ پیروزی را بچشد، اما در هفته نهم سرانجام طلسم ناکامی‌های خود را شکست و به نخستین برد خود در این فصل دست پیدا کرد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در نهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، میزبان تیم فوتبال امید داماش گیلان بودند و با نتیجه جالب توجه سه بر صفر میهمان خود را در هم کوبیدند.

صبای قم در این بازی از حمایت تماشاگران قمی برخوردار بود، اما بر خلاف بازی‌های قبل به خوبی توانست از موقعیت‌های گلزنی خود بهره برده و با ارائه بازی منسجم و کاملا هماهنگ تیم فوتبال امید داماش گیلان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

این پیروزی نخستین برد صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید کشور بود که در هفته نهم به دست آمد و صبا را با یک برد، پنج تساوی و سه باخت هشت امتیازی کرد و بدین ترتیب به بازگشت به میانه‌های جدول لیگ برتر امید امیدوارتر ساخت.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول