اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

امشب صورت می‌پذیرد

تلاوت قرآن «برقعی» و «چارق‌لو» در مساجد جامع «فردانش» و «حسینی»

خبرگزاری فارس: کرسی تلاوت قرآن‌کریم، امشب در مساجد جامع «چهارده معصوم»، «اباعبدالله‌الحسین(ع)»، «جامع حسینی» و «فردانش» تهران برگزار می‌شود که «برقعی» و «چارق‌لو» در دو مسجد آخر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

تلاوت قرآن «برقعی» و «چارق‌لو» در مساجد جامع «فردانش» و «حسینی»

به گزارش خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا»، کرسی تلاوت قرآن‌کریم در قالب طرح «ذکر»، امشب 19

بهمن‌ماه 1391 در مساجد جامع «چهارده معصوم»، «اباعبدالله‌الحسین(ع)»، «جامع حسینی» و «فردانش» برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «چهارده معصوم»، جنوب تهران

بنا بر این گزارش، کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «چهارده معصوم»  واقع در جنوب تهران، انتهای خیابان ابوذر، خیابان باقری برگزار خواهد شد که در این محفل، حجت‌الاسلام «ابوالفضل بنایی» قاری قرآن‌کریم، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام «سیدمحسن حسنی» امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تفسیر و تشریح خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد «اباعبدالله‌الحسین(ع)»، شرق تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «اباعبدالله‌الحسین(ع)» واقع در شرق تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی برگزار خواهد شد که در این مراسم نورانی، «علی یگانه» قاری قرآن‌کریم آیاتی از کلام الله مجید تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام «مهاجری» امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تفسیر و تشریح خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «حسینی»، جنوب تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «حسینی» واقع در جنوب تهران، شادآباد، خیابان شهید شهسواری، خیابان شهید مختار سلیمانی برگزار خواهد شد که در این محفل «هادی چارق‌لو» قاری ممتاز قرآن‌کریم آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تفسیر و تشریح خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «فردانش»، جنوب تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «فردانش» واقع در جنوب تهران، جوادیه، خیابان 10 متری اول، نبش بازارچه برگزار خواهد شد که در این محفل نورانی، «محمد‌‌رضا برقعی» قاری ممتاز قرآن‌کریم آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام «محمدسلطان ابراهیمی» امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تفسیر و تشریح خواهد کرد.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول