اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

تله‌تئاتر «سوسه» در کرمان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تله‌تئاتر «سوسه» به کارگردانی و نویسندگی محمد قاسمی همزمان با دهه مبارک فجر در کرمان رونمایی شد.

تله‌تئاتر «سوسه» در کرمان رونمایی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تله‌تئاتر «سوسه» به کارگردانی و نویسندگی محمد قاسمی شامگاه چهارشنبه همزمان با برگزاری دومین جشنواره هنر انقلاب اسلامی در تالار آفتاب فرهنگسرای کوثر مورد رونمایی قرار گرفت.

نویسنده و کارگردان تله‌تئاتر «سوسه» در حاشیه رونمایی از این اثر هنری اظهار داشت: پیشنهاد ساخت این تله‌تئاتر در

فروردین ماه سال جاری از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری را دریافت کردم و طرح را نوشتم.

محمد قاسمی بیان داشت: پس از پذیرش طرح تله‌تئاتر «سوسه» و نوشته شدن متن، انتخاب بازیگران را آغاز کردم و از هنرنمایی هنرمندان پیشکسوت و جوان در این اثر هنری بهره برده‌ایم.

مدیر واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز کرمان عنوان کرد: هنرمندان این اثر حدود یک ماه تمرین داشتند و پس از آماده‌سازی لوکیشن و وسایل مورد نیاز، تصویربرداری این تله‌تئاتر طی سه روز کاری فشرده انجام شد و بعد از صداگذاری و تدوین به حوزه هنری کرمان تحویل داده شد.

قاسمی با اشاره به اینکه تله‌تئاتر سوسه نخستین تله‌تئاتر در استان کرمان است که خارج از مجموعه صدا و سیما تولید شده است، گفت: امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا زمینه حضور برای هنرمندان کرمانی و بروز توانمندی آنها فراهم شود.

به گزارش فارس، تله‌تئاتر سوسه روایت چند خانواده در یک خانه قدیمی است که یک بنگاه‌دار با هدف به چنگ آوردن خانه نقشه‌ای می‌کشد تا با اختلاف انداختن بین آنها اعضا خانه را مجبور به ترک آن جا کند.

مسعود فوقانی، شاپور منصوری، سیمین رحمانی، میلاد مرادپور، مریم ترشیزی، پدرام شیخ‌مظفری، محمدامین کمالی، سودابه آبشاهی، راضیه کارنما در این اثر 54 دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداختند و افسانه بحرینی منشی صحنه، حجت یوسفی مدیر صحنه و آرش اخلاقی به عنوان عکاس و علیرضا نجیب‌زاده به عنوان مدیر تصویربرداری با این مجموعه همکاری کردند.

در آیین رونمایی از تله‌تئاتر «سوسه» در دومین جشنواره هنر انقلاب اسلامی بخش‌هایی از این تله‌تئاتر به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/80019/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول