اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

کشف بیش از 2 هزار فقره تخلف در زنجان / وجود 1900 واحد صنفی بدون پروانه

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: 2 هزار و 180 فقره تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان کشف شده است.

کشف بیش از 2 هزار فقره تخلف در زنجان / وجود 1900 واحد صنفی بدون پروانه

مشهود شریفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با بررسی‏های صورت گرفته 324 واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان ابهر شناسایی شده است.

وی اذعان داشت: خسارت به اشخاص حقیقی یا حقوقی با فروش فوق‏العاده یا اقساط، ضرر و زیان به اشخاص ثالث بر اثر وقوع تخلفات صنفی، حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق، تبلیغ محصولات، کالا یا خدمات برخلاف واقعیت، خرید کالا بر خلاف قیمت‏گذاری و توزیع، عدم رعایت قیمت‏گذاری و توزیع، عدم رعایت دستورالعمل‏های بهداشتی، برگزاری حراج غیر قانونی، فروش کالا از طریق قرعه‏کشی، عدم صدور صورتحساب، تداخل صنفی، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت و نصب نرخ‏نامه، عرضه خارج از شبکه، احتکار، تقلب، کم‎فروشی و گران‎فروشی از مهم‏ترین تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان طی دی ماه سال‌جاری به شمار می‏رود.

*انجام 11 هزار بازرسی در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با تاکید بر اینکه طی دی ماه سال‌جاری 11 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان توسط مجمع امور صنفی صورت گرفته است، ادامه داد: بیش از 2 هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 75 فقره از تخلفات ثبت شده در مجمع امور صنفی استان زنجان در زمینه گران‎فروشی بوده است، خاطرنشان کرد: 12 مورد نیز در زمینه کم‎فروشی اعلام شده است.

شریفی با بیان اینکه 68 مورد از تخلفات واحدهای صنفی شامل عدم درج قیمت اعلام شده، یادآور شد: 13 مورد نیز به دلیل تداخل صنفی اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 مورد از تخلفات کشف شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان در زمینه عدم صدور صورت حساب بوده است، اضافه کرد: 18 مورد از تخلفات نیز شامل حمل و نقل، نگهداری و عرضه و فروش کالای قاچاق می‎شود.

*وجود 1900 واحد صنفی بدون پروانه در استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان در ادامه سخنان خود از وجود یک‌هزار و 900 واحد صنفی بدون پروانه در استان زنجان خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار و 600 فقره از این واحدها در شهرستان زنجان بوده است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول