اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه فجر

پروژه‌های بخش چهاردانگه اسلامشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز و همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های بخش چهاردانگه اسلامشهر افتتاح شد.

پروژه‌های بخش چهاردانگه اسلامشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، فرماندار اسلامشهر در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: توسعه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در این بخش یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

غلامحسین آرام تأکید کرد: بخش چهاردانگه اسلامشهر دارای توانایی‌های بسیاری است که در صورت توجه بیشتر مسئولان می‌تواند به رشد و توسعه بیشتر برسد.

وی ادامه داد: مردم در این بخش از داشتن برخی از امکانات محرومند و یا با کمبود مواجه هستند لذا به منظور تامین رفاه حال شهروندان و تأمین امکانات شهری باید اقدامات لازم از سوی مسئولان انجام شود.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: امسال نیز در دهه فجر به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم در بخش چهاردانگه طرح‌هایی را آماده بهره‌برداری کردیم که امیدواریم گامی به سمت توسعه و آبادانی چهاردانگه و توسعه خدمات‌رسانی به مردم باشد.

آرام خاطرنشان کرد: امسال 96 پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی تأکید کرد: از این تعداد 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال متعلق به بخشداری چهاردانگه می‌باشد.

آرام افزود: در حوزه آب و فاضلاب اقدامات خوبی صورت گرفته است و با اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان شاهد بالا رفتن کیفیت و کمیت آب خواهیم بود.

ساختمان فرهنگی هنری گلشهر، بوستان‌های اطلس، امام علی (ع)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید همت، افتتاح جایگاه سی.ان.جی  مطهری در چهاردانگه، طرح‌های هادی روستایی در حوزه بنیاد مسکن، افتتاح پارک ارتش، تقوی، عدل‌آباد عاطفه‌ها، فاز دوم پارک جامع، سردار جنگل، فرهنگسرای استاد شهریار و پروژه‌های جدول‌گذاری و آسفالت و معابر شهری در حوزه شهرداری اسلامشهر، حفر چاه آب در ایرین و بهرام‌آباد، توسعه و بازسازی شبکه‌های آب روستاها، احداث مخازن آب، در حوزه آبفای روستایی، آبیاری تحت فشار، خرید علوفه، بهره‌برداری از فاز یک شرکت ماهیران، بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ کانال محمدیه، تجهیز و نوسازی واحد‌های اولید دام و طیور، راه‌اندازی دامداری‌های شیری و پرواری، تجهیز مرغداری‌ها و خرید علوفه برای دامداری‌ها در حوزه جهاد کشاورزی و .... از مهم‌ترین پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در ایام‌الله دهه فجر ست.

افتتاح ساختمان شورای اسلامی، خدمات شهری، کنترل و نظارت شهرداری، آبنمای میدان امام حسین (ع) و کلنگ‌زنی چندین پروژه در دانشگاه آزاد این بخش از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این ایام است.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول