اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

افتتاح 4 طرح تولیدی و عمرانی در ملایر

خبرگزاری فارس: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر چهار طرح تولیدی و عمرانی با حضور استاندار همدان در ملایر به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

افتتاح 4 طرح تولیدی و عمرانی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر، فاز اول گاوداری 2500 رأسی بنیاد مستضعفان شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

این طرح در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث شده است که با حجمی بالغ بر سه هزار و 900 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حال احداث است که بخشی از این اعتبار از طریق تسهیلات بانکی و مابقی آورده شخصی است.

این واحد تولیدی در حال حاضر با تولید روزانه 15 تن شیر خام بخش قابل توجهی از تولیدات شیر استان و شهرستان را تأمین می‌کند که با بهره‌برداری از فاز اول آن حجم تولید تا 55 تن رسید.

با بهره‌برداری از فاز اول این طرح تولیدی برای 40 نفر و با اتمام کامل این طرح تولیدی برای 200 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

همچنین واحد صنعتی بسته‌بندی آب آشامیدنی شرکت جام جهان نمای غرب با حضور استاندار افتتاح شد.

این طرح تولیدی نیز با تولید بسته‌بندی آب آشامیدنی، آب‌میوه و کنسانتره، آب معدنی طعم‌دار با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح شد که برای 27 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

در ادامه شرکت تعاونی ماکیان گوشت ملایر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد.

این کشتارگاه طیور ظرفیت ذبح 16 هزار قطعه طیور را در شبانه‌روز دارد و به عنوان یکی از مجهزترین کشتارگاه‌های استان و غرب کشور محسوب می‌شود.

این کشتارگاه با زیربنایی بالغ بر سه هزار متر احداث شده که برای 37 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده و ظرفیت اشتغال آن تا بیش از 60 نفر افزایش خواهد داشت.

در ادامه سالن ورزشی چندمنظوره حسین‌آباد ناظم نیز با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان و زیربنای 930 متر به افتتاح و به بهره‌برداری رسید که اعتبارات آن از محل سالن‌های ورزشی و نوسازی مدارس تأمین شده است.

کل اعتبار هزینه شده برای چهار  طرح افتتاحی 16 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول