اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم زمان با دهه فجر

شش طرح بهزیستی در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شش طرح آموزشی و خدماتی با حضور مسئولان بهزیستی کشور در شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.

شش طرح بهزیستی در کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در این آیین اظهار داشت: این طرح‌ها شامل 32 باب منزل مسکونی توان خواهان، باشگاه مثبت ایدز، کارگاه خیاطی ویژه توان خواهان، آدینه مهد نیایش شهر قمصر کاشان، آدینه مهد ظهور آفتاب شهر برزک کاشان و فاز اول ساختمان مؤسسه خیریه توان بخشی هاجر است.

امین عسگری ادامه داد: برای این طرح‌ها در مجموع بیش از 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی، اعتبارات بهزیستی و بخش خصوصی و خیران هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول ساختمان مؤسسه خیریه توان بخشی هاجر خاطر نشان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع به ارزش چهار میلیارد ریال احداث شده‌ است.

به گفته وی هزینه احداث ساختمان مؤسسه خیریه توان بخشی هاجر شهرستان کاشان توسط خیران این شهرستان تأمین شده است.

رئیس اداره بهزیستی کاشان تصریح کرد: برای افتتاح 32 باب منزل مسکونی ویژه توان خواهان این شهرستان در مجموع بالغ بر 47 میلیارد و 190 میلیون ریال از محل منابع داخلی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی هزینه شده‌ است.

عسگری در ادامه از توانمندسازی به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی نام برد و بیان داشت: توانمندی‌های انسان‌ها در محدودیت‌ها رشد و شکوفا می‌شوند و به مرحله‌ای از رشد می‌رسند که نه تنها نیازهای خود بلکه نیازهای افراد دیگر جامعه را نیز تأمین می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت شهرستان کاشان تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان قرار دارند، یادآور شد: حدود 100 هزار نفر از جمعیت 400 هزار نفری کاشان تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/2406/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول