اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار کوتاه شهرستان سرپل‌ذهاب

محل اسکان کاروان‌های راهیان نور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: محل اسکان کاروان‌های راهیان نور در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

محل اسکان کاروان‌های راهیان نور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، محل اسکان کاروان‌های راهیان نور در شهرستان سرپل‌ذهاب با ظرفیت اسکان یک‌هزار نفر زائر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان و با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 1650 متر مربع افتتاح شد.

تکمیل و تجهیز این پروژه، دویست میلیون ریال دیگر نیاز دارد.

میرزامراد پیرو در آیین افتتاحیه این محل، گفت: سپاه به‌عنوان پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود و وجود سپاه در عرصه‌های مختلف موجب پویایی و تعالی جامعه می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تاکید کرد: وجود سپاه تکیه‌گاه محکمی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

*غبارروبی مزار شهدا

مزار شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب در گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، غبارروبی و عطرافشانی شد.

این برنامه با حضور تعدادی از بسیجیان، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان محلی انجام گرفت و حاضران، ضمن اهداء گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معنوی بسیجیان ضمن تاکید بر ادامه راه شهدای گران‌قدر و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری؛ یاد و خاطره شهدای گران‌قدر شهرستان سرپل‌ذهاب را گرامی داشتند.

اجرای سرودهای انقلابی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی در شهرستان سرپل‌ذهاب بود.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول