اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

بازار روز پردیسان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در حاشیه حضور استاندار قم در منطقه پردیسان، دو طرح آموزشی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

بازار روز پردیسان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم رضا پیریایی که امروز همراه با مدیران استان قم در منطقه پردیسان حضور یافته بود، بازار روز منطقه پردیسان را افتتاح کرد.

وی در این مراسم با تأکید بر اینکه باید به نیازهای مردم منطقه پردیسان توجه شود، گفت: امروز منطقه پردیسان را می‌توان به جرأت یکی از مناطق ثقل جمعیتی شهر و استان قم دانست، بنابراین باید مسئولان نسبت به تأمین خدمات شهری در این منطقه اهتمام داشته باشند.

استاندار قم راه‌اندازی بازار روز در این منطقه را ستود و اظهار داشت: باید شاهد راه‌اندازی تعداد بیشتری مراکز خدماتی در پردیسان باشیم تا به نیازهای مردم این منطقه پاسخ داده شود.

وی در ادامه حضور خود در منطقه پردیسان، مدرسه راهنمایی شهدای شلمچه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم است را افتتاح کرد.

پیریایی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای احداث این مدرسه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و باید خود را برای ساختن آینده‌ای درخشان برای کشور آماده‌ کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان نیز تلاش می‌کنند که امکانات لازم را برای تحصیل و پیشرفت دانش‌آموزان فراهم کنند.

شایان ذکر است، مدرسه راهنمایی شهدای شلمچه با زیربنای 1700 متر مربع در مدت 9 ماه ساخته شده است و برای احداث این مدرسه 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/2258/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول