اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

شکست صبا مقابل الشباب/چهارمین سهمیه ایران در ضیافت پنالتی‌ها برباد رفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در ضربات پنالتی ۵ بر ۳ برابر الشباب امارات شکست خورد و از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.

شکست صبا مقابل الشباب/چهارمین سهمیه ایران در ضیافت پنالتی‌ها برباد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس ، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال صبا از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور 6552 نفر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم الشباب امارات رفت که بازی با  نتیجه یک بر یک مقابل الشباب امارات به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دو نیمه 15 دقیقه‌ای نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات تیم الشباب 5 بر 3  برنده شد و در مجموع با نتیجه 6 بر 4 بازنده شد تا چهارمین سهمیه ایران برای آسیایی شدن روی ضربات پنالتی برباد برود.

سهراب بختیاری‌زاده، سلیمان فلاح، رامین رضاییان پنالتی‌های صبا را گل کردند.

کریم اسلامی ضربه پنالتی دوم صبا را از دست داد و توپش به تیر افقی دروازه خورد.

ایمان رزاقی‌راد در دقیقه 4 برای صبا گلزنی کرد و اسام بن سالم در دقیقه 89 گل مساوی الشباب را زد.

عبدالمالک بشیر داور سنگاپوری قضاوت مسابقه به عبدالله حسن و عادل عبدالله از الشباب و ابوالفضل ابراهیمی از صبا کارت زرد نشان داد.

تیم صبا در طول 90 دقیقه قانونی مسابقه زیبا و هجومی بازی کرد و دو بار هم توپ را به تیرک دروازه‌ الشباب کوبید. صبا قدر موقعیت‌های گلزنی خود را ندانستند.

استقلال، سپاهان و تراکتورسازی سه نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند. ایران 3 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

الشباب در مرحله گروهی با تیم‌های لخویای قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان همگروه می‌شود و در اولین دیدار هم باید به مصاف تیم لخویای قطر برود.

*ترکیب تیم صبای قم:

مهرداد طهماسبی، مرتضی کاشی، ویرکوم( از دقیقه 86 کریم اسلامی)، سهراب بختیاری زاده، ابوالفضل ابراهیمی، ایمان رزاقی راد( از دقیقه 75 میلاد سلیمان فلاح)، رامین رضائیان، مهدی مومنی، میلاد نوری، اکبر صادقی و سعید لطفی

سرمربی: صمد مرفاوی

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول