اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 308

مومنان پایبند به عهد الهی با خالق خود ماندند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین تاکید کرد: گروهی از مؤمنان پایبند به عهد الهی خود با خالق خویش ماندند و تا پای جان و تا آخرین قطره خون خویش را فی سبیل الله نثار کردند

مومنان پایبند به عهد الهی با خالق خود ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای گفت: گروهی از مؤمنان پایبند به عهد الهی خود با خالق خویش ماندند و تا پای جان و تا آخرین قطره خون خویش را فی سبیل الله نثار کردند و چه زیبا دست گلچین ایزد منان آنان را خرید و نزد خود در حیات ابدی مأوا داد و عند ربهم یرزقون فرمود.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: گروهی دیگر نیز با اراده‌ای پولادین بر سر عهد خویش ماندند و با سلاح انتظار، مقاومت کردند؛ همان‌ها که هیچ سستی در اراده‌شان راه نیافت. اینجا عظمت اندیشه مؤمنان شناخته می‌شود و ایستادگی بر اصول و عهد ازلی‌شان با خالق خویش معنی می‌یابد. جایی که در کنار همه سختی‌ها، مشکلات و هجوم دشمنان، پای اصول خویش ایستاده‌اند.

منصوری در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: تا زمانی که یاد ایستادگی بزرگ مردان ایران اسلامی در اذهان مردم شریف و ولایتمدار این مرز و بوم باقی است، حرکت این انقلاب پرشتاب و بالنده خواهد بود و همگی به توصیه امام زمانمان عمل خواهیم کرد و براین باور هستیم که بهترین راه برون‌رفت پیروزمندانه از حوادث، پیروی از ولی فقیه جامع‌الشرایطی است که در عصر ما منحصر است در آیت‌الله العظمی امام ‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی).

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین در ادامه این بیانیه گفت: در این برهه از زمان که با وجود تحریم‌های سنگین اقتصادی دشمنان این انقلاب، شاهد رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران هستیم، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مردم شریف، شهیدپرور و همیشه در صحنه ورامین، این دیار وارثان شهدای 15 خرداد؛ تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) کردند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: به امید آن روزی که در جوار صاحب اصلی این انقلاب، مهدی فاطمه به مبارزات استکبارستیزی‌مان ادامه دهیم.

انتهای‌پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول