اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

دشمن هیچ‌گاه قدرت مقابله با انقلاب را نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: دشمنان انقلاب روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند و هیچ‌گاه قدرت مقابله با انقلاب را نخواهد داشت

دشمن هیچ‌گاه قدرت مقابله با انقلاب را نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح امروز در دیدار با کارکنان بیمارستان 17 شهریور برازجان اظهار داشت: امروز حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا از وظایفی است که به مردم و مسئولان سپرده شده و باید در مسیر دستیابی به آن تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: انقلاب مجاهدت می‌خواهد و برای حفظ ارزش‌ها و رسیدن به قله‌های رفیع و اهداف والای انقلاب باید حواسمان جمع باشد و سختی بکشیم.

هاشمی با بیان اینکه اگر مسئولان نظام همفکر مردم نباشند نمی‌توان ایشان را جزو توده‌های مردمی دانست، بیان داشت: اگر مسئولان نظام در کنار مردم نباشند و هم‌فکر آنها در صحنه‌های مختلف نباشند هر چند که در بین آنها زندگی کنند، نمی‌توانند جزئی از توده مردم به حساب آیند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان مزدور و دست‌نشاندگان داخلی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و دنیای کفر و استکبار خیانت به کشور را شروع کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان اذعان داشت: ضربه دشمنان داخلی خطرناک‌تر از دشمنان خارجی است، زیرا اگر از بیرون ضربه بخوریم مشخص است از چه کسی خورده‌ایم ولی خیانت‌های داخلی را نمی‌توان به راحتی تشخیص داد.

هاشمی عنوان کرد: آموزه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار تمامی مسئولان باشد و هر حرکتی که باعث اختلاف در بین مردم شود، خیانت به ملت است.

وی با تاکید بر آنکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران دشمنان خدا، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند، ابراز داشت: این انقلاب حرکتی بر مبنای تعالیم پیامبر و اهل بیت است و هر کس باعث ضعف و اختلاف در آن شود دشمن خدا، پیامبر و اهل بیت به حساب می‌آید.

هاشمی متذکر شد: اگر ما نقطه ضعفی داریم، دشمن از ما ضعیف‌تر است و روز به روز هم ضعیف‌تر می‌شود و هیچ‌گاه قدرت مقابله با این انقلاب را نخواهد داشت.

انتهای پیام/2451/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول