اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

عده‏ای قصد اخلال در بازار مسکن را دارند/ اجازه تراکم غیر‏مجاز در تهران داده نمی‏شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عده‏ای قصد اخلال در بازار مسکن را دارند، گفت: اجازه تراکم غیر‏مجاز در شهر تهران داده نمی‏شود.

عده‏ای قصد اخلال در بازار مسکن را دارند/ اجازه تراکم غیر‏مجاز در تهران داده نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی نیکزاد دقایقی پیش در حاشیه بازدید از طرح‏های مسکن مهر پردیس و تحویل نمادین قرارداد پیش‏فروش برخی واحدهای سایت خانه‏سازی «دره بهشت» این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کسانی قصد اخلال در بازار مسکن را دارند.

وی ادامه داد: باید به این افراد اعلام کنم که به هیچ عنوان اجازه تراکم غیر‏مجاز در شهر تهران داده نخواهد شد.

نیکزاد اضافه کرد: سیستم‏های دولتی به ویژه بانک‏ها در حال خرید هستند، با این امید که با اخذ تراکم به سمت ساخت و ساز حرکت کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اما قطع به یقین نه کمیسیون ماده پنج، نه شهرداری تهران و نه شورای معماری و شهرسازی هیچ‏گاه چنین اجازه‏ای نمی‏دهند.

وی ادامه داد: قصد و هدف وزارت راه و شهرسازی، ادامه روند کار در بازار مسکن همراه با ثبات است؛ اما اگر کسی قصد اخلال در این امر را داشته باشد به شدت با این اخلالگران برخورد می‏شود.

*تحویل خانه در تهران ظرف یک سال

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه بستر ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای همه افراد واجد شرایط و به دنبال خانه در تهران با آورده بالا در سایت‏های مختلفی نظیر «تهرانسر»، «حکیمیه»، «الهیه» و ... فراهم آمده است.

نیکزاد اضافه کرد: برای این افراد بر اساس قول‏های گذشته ظرف یک سال خانه ساخته می‏شود؛ اما اجازه بدهند محل قطعی این واحدهای مسکونی اعلام نشود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه کار در طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس به ویژه در طرح‏های سه‏گانه 80 هزار واحدی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: همه خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و ... در این سه پروژه از نقطه صفر آغاز شده است.

انتهای پیام/2568/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول