اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله صفایی بوشهری:

صدای شکستن ابهت آمریکا به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه صدای شکستن ابهت آمریکا به گوش می‌رسد،گفت: مردم با نگاه ولایی در مسیر ولایت حرکت کرده و گوش به فرمان رهبر هستند و چون کوهی استوار از نظام دفاع می‌کنند.

صدای شکستن ابهت آمریکا به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به روستای چارک چندین طرح عمران روستایی افتتاح شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه روستاها مرکز توسعه و پیشرفت هستند، لازم است بیشتر به روستاها توجه شود تا مهاجرت از آن صورت نگیرد چراکه این مکان‌ها دارای استعداد‌ها و قابلیت‌های  بهینه‌ای هستند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از کسانی که در افتتاح طرح‌های روستایی مشارکت کرده‌اند به رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس پرداخت و گفت: از عزیزانی که در رزمایش یاد شده شکوه و اقتدار نظام اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس که نشان از آمادگی دفاعی و نظامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی بود با اتحاد و انسجام یک شکوه دیگری آفریدند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش نشان دادند که اگر متجاوزی بخواهد به ایران اسلامی حمله کند؛ خلیج فارس گورستانشان خواهد بود و با اولین عملیات نظامی قطعا دشمن شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه با قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: این حضور حماسی نشان از ایمان،تقوا، اخلاق مداری، داشتن بصیرت، ولایت مداری، شناخت دقیق صحنه‌های سرنوشت ساز، حضور بموقع، و استکبار ستیزی است .

وی گفت: مردم ایران بویژه مردم ولایت مدار استان بوشهر با تاسی و پیروی و اطاعت از مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری بر کتاب شکوهمند انقلاب اسلامی افزودند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه این حضور حماسی دوستان انقلاب را خوشحال  و دشمنان را ناامید کرد افزود: دشمنان کوشیده بودند که با فشارهای مختلف بویژه اقتصادی فضای جامعه ایران را تحت تاثیر قرار دهند اما مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با عمق‌نگری و بصیرت و ولایتمداری نشان دادند که تا پای جان در کنار انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و هیچگاه آمریکا و دشمنان نمی‌توانند این مردم را از انقلاب و رهبری جدا کنند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: کمبود ها و کاستی‌ها در یک انقلاب که از طرف دشمن و برخی سو مدیریت‌ها که وجود دارد نمی‌تواند مردم را از اصل انقلاب ،امام، رهبر، شهدا و نظام جدا کند و مردم با نگاه ولایی در مسیر ولایت حرکت کرده و گوش به فرمان رهبر هستند.

انتهای پیام/66006/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول