اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

افرادی که هیزم به آتش نفت می‌ریزند باید بروند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عامل ناکامی فوتبال آبادان در سال‌های گذشته افرادی هستند که باید ریشه‌کن شوند زیرا سال‌هاست به خاطر وجود چنین موانعی فوتبال آبادان پیشرفت نمی‌کند.

افرادی که هیزم به آتش نفت می‌ریزند باید بروند

علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن انتقاد از جو موجود در فوتبال آبادان اظهار کرد: عامل ناکامی فوتبال آبادان در سال‌های گذشته افرادی هستند که باید ریشه‌کن شوند زیرا سال‌هاست به خاطر وجود چنین موانعی فوتبال آبادان پیشرفت نمی‌کند.

*لیدر باشگاه به قلب من آسیب رساند

وی افزود: کسی که به قلب من آسیب رساند لیدر منتسب به باشگاه صنعت نفت و با لباس و آرم مربوط به این باشگاه بود، که این فرد برای همه نیز شناخته شده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: من زاده این شهر هستم و جانم را فدای شهرم آبادان می‌کنم، به همین خاطر است که در چنین شرایط حساسی مسئولیت را پذیرفته و سکان هدایت تیم شهرم را پذیرفته‌ام.

وی در مورد حرکات لیدرهای منتسب به باشگاه صنعت نفت آبادان در بازی مقابل سپاهان در اصفهان خاطرنشان کرد: به زودی پرده از همه اسرار این باشگاه برخواهم داشت و همگی خواهید دید که چه کسانی باعث شدند که لیدرها به خود اجازه دهند از اولین دقیقه بازی به بازیکنان تیم فحاشی کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول