اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین خبر داد

نظارت 15 دستگاه بر تنظیم بازار مصرف

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۱۵ دستگاه وظیفه نظارت بر بازار را برعهده دارند.

نظارت 15 دستگاه بر تنظیم بازار مصرف

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن منصوری در نشست شورای اداری شهرستان ورامین اظهار داشت: در زمینه تنظیم بازار مصرف بیش از 15 دستگاه وظیفه نظارت بر بازار را برعهده دارند و باید تمام تلاش و وقت خود را صرف کنند تا در روزهای پایانی سال که اوج خرید مردم است، بازار مصرف به درستی مدیریت شود.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: تمام دستگاه‌های نظارتی باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به سرکشی کامل از تمام اصناف اقدام، کمبودها را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان، تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأمین شده و باید در توزیع آن نظارت و مدیریت لازم اعمال شود تا مشکلی در تهیه مایحتاج مردم به‌وجود نیاید.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، شهرداری‌ها ‌باید نسبت به آماده‌سازی فضای بصری شهر اقدام و زمینه را برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کنند و جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های شهرستان را بیش از پیش معرفی کنند.

منصوری عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در ایام نوروز ‌باید مورد توجه قرار گیرد، حفظ امنیت اماکن و منازل مردم است که این امر باید با تلاش و همت بیش از پیش مأموران نیروی انتظامی محقق شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تأکید کرد: حفاظت از تأسیسات زیربنایی دستگاه‌ها و رعایت مسائل مربوط به پدافند غیرعامل از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

منصوری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال 92 گفت: یکی از مهم‌ترین مباحثی که باید در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد، پرهیز مسئولان و رؤسای ادارات از حضور در فضای تبلیغاتی است، چراکه ما تنها وظیفه اجرای انتخابات را برعهده داریم و هرکسی را که مردم انتخاب کنند، برای ما محترم و قابل قبول است.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول