اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 تا 14 اسفندماه جاری برگزار می‌شود؛

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در کردستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد کردستان از برگزاری این جشنواره به مدت 10 روز از 5 تا 14 اسفندماه جاری در استان خبر داد.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در کردستان

حسام رضایی در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در سنندج درباره برگزاری این جشنواره اظهار کرد: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی و آموزشی و تربیتی رشد در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و نواحی استان به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره بین‌المللی را بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه موجود در آموزش و پرورش و اهمیت به پخش فیلم‌های آموزشی و نقش آن در فرایند یادگیری و یاددهی دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط متقابل بین تولید کنندگان فیلم‌ها و برنامه‌های علمی، آموزشی، تربیتی و آموزش مهارت‌های زندگی و شهروندی عنوان کرد.

قائم مقام ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد استان کردستان با اشاره به گستردگی طیف مخاطبان جشنواره  در گروه‌های سنی مختلف، تصریح کرد: نقش فیلم‌ها در دانش افزایی و نیل به اهداف دستاوردهای نوین در آموزش و پرورش و تقویت روحیه خلاقیت و کارآفرینی، تبادل فرهنگی با علم به اهمیت همسان‌سازی و تطبیق شیوه‌های آموزشی مدرن و مقابله اساسی با تهاجم فرهنگی از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره بزرگ فرهنگی است.

رضایی خاطر نشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری این کار بزرگ فرهنگی در استان با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان برای برگزاری باشکوه این جشنواره انجام شده است.

وی با اشاره به موضوعات مهم جشنواره افزود: افزایش دانش، علوم و فنون و تبادل فرهنگ ملل، تقویت فرهنگ و معارف اسلامی و تعمیق باورهای دینی، مسائل تربیتی و افزایش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان و افزایش سطح سلامت و تندرستی و راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توجه به محیط زیست از مهم‌ترین موضوعات جشنواره فیلم رشد است.

خاطر نشان می‌شود چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گروه‌های فیلم کوتاه و بلند علمی، مستند، انیمیشن، داستانی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌79005/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول