اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

ذخیره‌سازی اقلام خوراکی برای ایام عید در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج به مقدار کافی برای ایام عید در استان ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی اقلام خوراکی برای ایام عید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار استان از 15 اسفندماه نمایشگاه‌های بهاره در سراسر استان آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها انواع کیف، کفش، مواد شوینده، شیرینی‌جات، پوشاک، لوازم خانگی، آجیل و سایر کالاهای مورد نیاز مردم زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه این نمایشگاه در شهرکرد با 160 غرفه برپا خواهد شد، ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مدت 10 روز دایر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای سهولت تهیه اقلام مهم مورد نیاز شهروندان شهرستانی در تمامی شهرستان‌ها نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و یا فروش فوق‌العاده در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برای نظارت بر عرضه مناسب و با کیفیت کالاها و نیز لحاظ کردن قیمت مناسب و قابل قبول در فروش کالاها، بازرسان سازمان بازرگانی و نیز مجمع امور صنفی حضوری فعال در این نمایشگاه‌ها خواهند داشت.

کرمی از ذخیره‌سازی مواد غذایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته هزار و 200 تن سیب و پرتقال برای توزیع در ایام نوروز ذخیره‌سازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج نیز به مقدار کافی برای شب عید ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول