اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

ایران امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد/ تحریم‌ها باید خنثی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و دشمنان، ما را با تحریم‌ها در فشار قرار داده‌اند.

ایران امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد/ تحریم‌ها باید خنثی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی چهارشنبه‌شب در جلسه شورای سیاست‌گذاری بسیج جامعه پزشکی شاهرود که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج جامعه پزشکی و رؤسای بیمارستان‌های شاهرود در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، با اشاره به نظام شجره طیبه صالحین اظهار داشت: شجره طیبه صالحین برای افزایش معرفت، بصیرت و بینش افراد لازم و ضروری است و باید به تشکیل این جلسات توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: همه اقشار نیاز به معرفت و بصیرت دارند و قشر پزشک و پرستار نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: این افراد با مردم در تماس هستند و همیشه قدرت خدا را احساس می‌کنند و باید بیشتر به این نکات توجه داشته باشند.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و دشمنان، ما را با تحریم‌ها در فشار قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: در برهه کنونی باید تلاش کنیم تا با تولید داخلی و کمک به سرمایه و نیروی داخلی در رفع نیازهای خود کوشا باشیم که خوشبختانه در جامعه پزشکی این مورد دنبال و موفقیت‌های بسیاری نیز کسب شده است.

ترابی تأکید کرد: باید همه باهم در تلاش در جهت نقش‌آفرینی در این جنگ تلاش کنیم و کار را از خود آغاز کرده و با الهام از تعالیم الهی در کارکرد خانه و خانواده خود توجه و آن را به جامعه ترویج دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شورای سیاست‌گذاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بیان داشت: در تلاش هستیم تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های صالحین در ارتقای معرفت و بصیرت و بینش نیروها تلاش کنیم و برنامه‌های منظمی در این خصوص در پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول