اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

تحریم‌ها ملت ایران را از نظام دلسرد نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: با افزایش فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه کشور، ملت ایران از نظام دلسرد و ناامید نخواهند شد.

تحریم‌ها ملت ایران را از نظام دلسرد نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره تلاش داشتند با وارد کردن فشار به مردم، نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و از این طریق نارضایتی مردم را به وجود آورند، این در حالی است که تحریم‌ها و فشارها تاکنون نتوانسته است مردم را از نظام دلسرد کند.

وی تصریح کرد: مردم برای این انقلاب جان‌ها داده و خون‌ها بر زمین ریخته‌اند و با این فشارها هیچگاه تسلیم دشمنان نمی‌شوند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اقدام بسیار مثبتی برای عبور از فشارهای دشمنان است، بیان کرد: ملت ایران بارها نشان داده‌اند گوش به فرمان ولی فقیه بوده و حرف رهبر خود را با جان و دل پذیرا هستند.

تقوی استفاده بهینه از منابع، امکانات و مردمی کردن اقتصاد را از راهکارهای اساسی برای تحقق‌بخشی به فرامین رهبری در امر اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان ساخت: در موضوع اقتصاد مقاومتی باید به موضوعات مهمی چون تقویت روحیه جهادی، پرهیز از طرح مسائل حاشیه‌ای و اطلاع رسانی به مردم در خصوص برنامه‌ها توجه کافی داشته و فرهنگ سازی کرد.

وی تاکید کرد: حفظ وحدت نیز یکی دیگر از راهکارهای مهم و ضروری برای تحقق‌بخشی به اقتصاد مقاومتی است چرا که با وحدت بین مردم و مسئولان است که می‌توان برای مشکلات چاره‌اندیشی کرد و مشکلات و کاستی‌ها را حل و فصل کرد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ادامه داد: امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ائمه جمعه و جماعت آگاهی بخشی به مردم و افزایش بصیرت ملی است و باید به صورت جدی به آن پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: در مقطع حساس کنونی کشور، داشتن وحدت و پرهیز از اختلاف‌افکنی موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه مردم و مسئولان نظام قرار گیرد.

آیت‌‌‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ایجاد تفرقه و آشوب بین مردم و مسئولان و مسئولان با یکدیگر را خواسته قلبی دشمنان دانست و اظهار داشت: تا زمانی که وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نظام حکم‌فرما باشد دشمنان این نظام هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: با مدیریت صحیح و بهره‌برداری مناسب از منابع و امکانات موجود می‌توان کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار داد و بهانه‌ای دست دشمنان نداد.

امام جمعه اراک توجه به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق بخشیدن به این اصل مهم را متذکر شد و ابراز  داشت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش و جدیت و اطلاع‌رسانی است و با شعار دادن نمی‌توان به این مهم دست یافت.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی از عهده یک نهاد خارج است، تاکید کرد: همه باید در کنار یک‌دیگر برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در ادامه گردهمایی ائمه جمعه در اراک استاندار مرکزی نیز گفت: ‌اقتصاد مقاومتی تلاش برای افزایش تولید ملی و دستیابی به یک اقتصاد فعال و پویاست که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد افزود: در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از تحریم‌ها در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه از طراحی 33 مدل با رویکرد اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این مدل‌ها در بخش‌های تولید محصولات کشاورزی تبیین شده که افزایش تولید برخی از محصولات کشاورزی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/87001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول