اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی کاویان:

صنایع در شرایط تحریم نیاز به حمایت دارند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی کاویان گفت: در شرایط اقتصادی موجود صنایع نیاز به حمایت دارند.

صنایع در شرایط تحریم نیاز به حمایت دارند

فرزین خوشندی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: افرادی که در صنعت فعالیت می‎کنند، عاشق کار خود هستند، زیرا می‎بینیم در شرایطی که با سرمایه‌گذاری در کار ساخت و ساز یا خدمات می‎توانند منفعت بیشتری ببرند، اما سرمایه و تلاش خود را در صنعت و تولید هزینه می‎کنند و با تمام مشکلات آن کنار می‌آیند.

وی افزود: در این شرایط بخش خصوصی مشکلات زیادی داشته و برای بقا نیاز به حمایت دارد، صنعتگر اگر حمایت نشود مجبور می‎شود شاخه‌هایی که روی آن آشیانه ساخته است را جا‌به‌جا کند.

خوشندی با انتقاد از عملکرد بانک‎ها تصریح کرد: بانک‎ها عملا رفتاری خلاف توصیه‎های مقام معظم رهبری دارند، با چهار عدد وام آنها بهار نمی‎شود.

وی افزود: تولیدکنندگان در شرایط تحریم با وجود همه سختی‎ها تلاش می‎کنند و همان طور که در تاریخ، ایرانی‎ها ثابت کرده‏‎اند انسان‎های مقاومی هستند و 100 سال در برابر مغول مقاومت کردند، در برابر تحریم هم مقاومت می‎کنند و قطعا از مشکلات گذر و به سرازیری می‎رسیم.

نایب رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی کاویان با بیان اینکه شهرک صنعتی کاویان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‎های صنعتی کشور است، تصریح کرد: در فاز نخست این شهرک دیگر فضایی وجود ندارد به همین دلیل فاز دوم برای شهرک در 500 هکتار  تعریف شده است و صنایعی نظیر کاغذ و مقواسازی و صنایع سنگین ذوب فلزات در فاز دو مستقر شده‎اند.

وی افزود: شهرک صنعتی کاویان در منطقه محروم فریمان واقع شده است و در این چند سال اخیر با استقبال صنایع و به خصوص صنایع سنگین، شرایط روبه رشدی را در منطقه ایجاد کرده است.

خوشندی خواستار حمایت بیشتر و تخصیص منابع برای ایجاد زیرساخت‏‎های تولید در شهرک‎های صنعتی شد.

انتهای پیام/70004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول