اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

اتحاد، از عوامل اصلی برای رهایی از حصار تحریم و توطئه علیه نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: اتحاد، برادری و دوری از اختلافات همراه با تلاش جزو عوامل اصلی برای رهایی از حصار تنگ تحریم و توطئه علیه نظام اسلام است.

اتحاد، از عوامل اصلی برای رهایی از حصار تحریم و توطئه علیه نظام است

حجت‌الاسلام حسین انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دانسفهان پیرامون ضرورت اتحاد و همبستگی ملی اظهار داشت: مسئولان و سرانی که در رأس کار فعالیت می‌کنند باید بدانند که سخنان رهبری و مواضع ایشان حجت را بر آنان تمام کرد و از این پس هیچ اختلافی مورد پذیرش نیست.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به اینکه هیچ فرد و یا افرادی نباید از ماه‌های قبل‌تر از زمان آغاز انتخابات ریاست جمهوری سبب پیدایش عامل نگرانی و دغدغه‌مندی در مردم شوند، عنوان کرد: امیدواریم هر یک به نوبه خود بتوانیم سهم خود به نظام و رهبری را ادا کرده و از مسائل حاشیه‌ای در ایام انتخابات نیز پرهیز کرده و دوری بورزیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکره مستقیم در زمان تشدید تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی به هیچ‌ عنوان مورد پذیرش و قبول قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: گروه 1+5در مذاکرات اخیر در کشور قزاقستان فهمید که باید به حقوق طرف مقابل پایبند بوده و در راستای دست‌یابی به چارچوب‌های مشخص گام بردارد.

وی با برشمردن راهبرد‌ها برای برون‌رفت از شرایط کنونی و فشار مضاعف بر پیکره اقتصادی کشور ابراز داشت: اتحاد، برادری و دوری از اختلافات همراه با تلاش جزو عوامل اصلی برای رهایی از حصار تنگ تحریم و توطئه علیه نظام اسلامی است.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول