اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصافی خانگی

فولاد خوزستان برابر صبای قم متوقف شد/ صبا 3 پله در جدول صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با وجود تساوی در دیدار خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید کشور برابر فولاد خوزستان سه پله در جدول صعود کرد اما فولاد صدر جدول را از دست داد.

فولاد خوزستان برابر صبای قم متوقف شد/ صبا 3 پله در جدول صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و امید صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که جدال تیم‌های بالا و پایین جدول رده‌بندی بود و سرانجام به توقف تیم بالانشین فولاد در قم انجامید.

تیم فولاد خوزستان تا پیش از این بازی حساس در شهر مقدس قم، در مکان دوم جدول رده‌بندی بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ایستاده بود و فوتبالیست‌های امید صبای قم هشت پله پائین‌تر در مکان دهم قرار داشتند.

فولادی‌ها تا پیش از سفر به قم از 11 بازی دور رفت و یک بازی انجام شده خود در دور برگشت هفت پیروزی، دو تساوی و سه باخت در کارنامه داشتند و در آستانه دیدار با صبای قم با کسب 23 امتیاز و برابر با تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر جدول رده‌بندی ایستاده بودند اما با توقف حاصل از تساوی یک بر یک در مصاف خارج از خانه با صبای قم صدر جدول را از دست دادند.

نکته جالب توجه این است که تفاضل گل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مثبت 12 بود و فولادی‌ها تفاضل گل مثبت 10 داشتند اما 22 گل زده در 12 بازی قبل آنها را به عنوان بهترین خط حمله مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور معرفی کرده بود ولی حالا آنها پائین‌تر از تیم ملوان در جدول رده‌بندی امیدهای جای گرفته‌اند.

این در حالی است که تیم فوتبال امید صبای قم که بر خلاف فصل هنوز نتوانسته نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به دست بیاورد و در فاصله یک امتیازی با تیم دهم جدول و هم امتیاز با تیم دوازدهم جدول در مکان یازدهم ایستاده بود از این تساوی بیشتر از تیم فولاد سود برد و با سه پله صعود در جدول رده‌بندی خود را به مکان هشتم رساند.

فوتبالیست‌های امید صبای قم با یک بازی کمتر نسبت به سایر حریفان از 12 مسابقه قبل خود هم‌اکنون یک پیروزی، هشت تساوی و سه باخت در کارنامه دارند و با جدایی از جمع قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر امید به رده هشتم رفته‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم از دور برگشت بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که دیداری حساس نیز به شمار می‌رود، این هفته در ورزشگاه تختی قم میزبان صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی ملوان انزلی خواهد بود.

انتهای پیام/778002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول