اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

بی‌اثر بودن تحریم‌ نفتی علیه ایران اثبات شده است / ظرفیت خوبی برای خنثی‌سازی فشارها داریم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه تحریم‌های نفتی فعالیت را برای ایران سخت‌تر کرد، اما این توطئه اثر زیادی نداشته و این امر به غربی‌ها اثبات شده است.

بی‌اثر بودن تحریم‌ نفتی علیه ایران اثبات شده است / ظرفیت خوبی برای خنثی‌سازی فشارها داریم

مسعود میرکاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر غربی‌ها به تحریم ایران بیش از اندازه دل بسته بودند و حتی از آن تحت عنوان‌هایی چون تحریم‌های فلج‌کننده نام می‌بردند.

وی تصریح کرد: با شدت یافتن تحریم‌های خصمانه و غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی ایران، کار برای مردم و مسئولان سخت‌تر از گذشته شد، اما ما به این رفتارهای ددمنشانه عادت داریم و خیلی زود توانستیم برای خنثی‌سازی تحریم‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

*غربی‌ها دیگر امیدی به تحریم‌ها ندارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای تحریم‌ها برخی‌ها در غرب ذوق‌زده شده و تصور می‌کردند که این اقدامات منجر به شکسته شدن مقاومت ملت و مسئولان ایرانی خواهد شد.

میر کاظمی ادامه داد: به همین دلیل در رسانه‌های خود تحریم‌ها علیه ایران را بزرگ کرده و برای همراهی دیگر کشورها هزینه‌های سنگینی را متحمل شدند، اما امروز شاهد هستیم که این تحریم‌ها با وجود سختی‌هایی که داشت، نه تنها ملت ایران را مایوس نکرد، بلکه عزم و اراده ما را برای مقابله با زورگویی دشمنان محکم‌تر کرد.

وی تأکید کرد: امروز ملت ایران با ایثار و فداکاری و اتحاد بخش مهمی از تحریم‌ها را خنثی کرده و این امر به غربی‌ها ثابت شده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته ما نباید غافل باشیم و تصور کنیم که کار تمام شده، چراکه غربی‌ها به دنبال افزایش فشار بر ملت ایران هستند و ما باید خود را برای هر موقعیتی آماده کنیم.

میرکاظمی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد و مردم ما با روحیه بسیجی و ولایی از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول