اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

نقش مسئولان در مدیریت روانی تحریم‎ها اثرگذار است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان؛ نقش مسئولان را در مدیریت روانی تحریم‎ها بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

نقش مسئولان در مدیریت روانی تحریم‎ها اثرگذار است

جواد قناعت امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه روزانه در گلستان حداکثر 75 تن مرغ مصرف می‎شود، اظهار داشت: زمانی که موضوع روانی در جامعه مطرح می‎شود 110 تن مرغ در استان توزیع، اما باز خلاء و کمبود احساس می‎شود که این همان مدیریت روانی است.

وی افزود: مردم حس می‎کنند در بازار قحطی شده که فضا برای مدیریت کمی سخت‎تر می‎شود لذا مسئولان در مدیریت روانی بازار نقش مهم و اساسی دارند.

دشمن درصدد بزرگنمایی خلاءهاست

استاندار گلستان متذکر شد: در داخل برخی سعی می‎کنند فضای کشور را بسیار حاد، خطرناک، بحرانی و آشفته نشان دهند و دقیقاً همان کاری که امپراطوری رسانه‎ای غرب انجام می‎دهد را دنبال کنند.

قناعت با بیان اینکه برخی مشکلات در جامعه وجود دارد تصریح کرد: وقتی معدل‎گیری کنیم درخواهیم یافت در برخی بخش‎ها نمره پایین و در بسیاری از بخش‎ها نیز به رشد و شکوفایی رسیده‎ایم اما دشمن درصدد بزرگنمایی خلاءهاست و برخی در داخل کشور که یا غافلند، یا مزدورند و یا وابسته، درست همان کاری که دشمن می‎خواهد را تکرار می‌کنند.

وی یادآور شد: در داخل عده‎ای از رجال در هر قشری اعم از حوزوی، دانشگاهی، سیاسیون، اجرائیات و دست‌اندرکاران که به عنوان خواص جامعه از آنها یاد می‎شود با خواسته دشمن همراهی می‎کنند در صورتیکه رهبر معظم انقلاب بارها امید به آینده درخشان را مورد تاکید قرار می‌دهند، مگر خدای ناکرده آقا چیزی خلاف واقع عنوان می‎کنند؟ آیا وضعیت بحرانی است و امپراطوری رسانه‎ای غرب حرف حق را می‎زند؟

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تزریق ناامیدی در لسان مقام معظم رهبری خیانت به نظام است، متذکر شد: در کشور، مشکلات و گرانی وجود دارد چراکه جنگ، جنگ اقتصادی است البته اثر تحریم‎ها 20 درصد است و مابقی آن، تاثیر روانی تحریم‎ها است.

قناعت بیان داشت: متاسفانه غرب با امپراطوری رسانه‎ای توانسته آن تاثیرگذاری تحریم‎ها که 20 درصد را شامل می‎شود از لحاظ رسانه‎ای و روانی به 70 الی 80 درصد نمود ظاهری دهد.

وی با تاکید بر اینکه تاثیر تحریم داخلی از تحریم دشمن بیشتر است، متذکر شد: دشمن با تحریم و ایجاد مشکلات، موجبات پیروزی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود آورده است و سبب شده تا در حوزه‌های علمی خودکفا شویم.

ایران جنگ‌طلب نیست/ ساخت سلاح عامل بازدارنده و رسیدن به امنیت پایدار است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جامعه، خانواده، جوان و محیط‎های علمی را باید به آینده درخشان امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ مراجعه شود می‎بینیم که روزی ایران توانایی ساخت هیچ نوع کشفیات را در حوزه‎های علمی و نظامی نداشت و دستیابی به موشک و جنگنده‎های پیشرفته توسط ایران غیرقابل باور و بیشتر شبیه افسانه یا لطیفه بود اما اکنون جوانان و مهندسان ایرانی توانایی ساخت پیشرفته‎ترین سلاح‎ها را دارند.

قناعت با بیان اینکه ما جنگ‌طلب نیستیم، بیان داشت: هر سلاحی که درست می‎شود عامل بازدارنده بوده و برای رسیدن به صلح و امنیت پایدار است.

وی ساخت جنگنده قاهر 313، جنگنده آذرخش، جنگنده تندر، دستگاه شتاب‎دهنده خطی، پیوند سلول‎های بنیادی، مدل‎های مهندسی ماهواره زهره و ناهید از جمله پیشرفت‎های ایران در شرایط تحریم بوده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه ایران در موضوع هسته‎ای، خود را به غربی‎ها تحمیل کرده است، گفت: در نشست اخیر قزاقستان در «1+5» شش ابرقدرت دنیا یک طرف و یک کشور به اصطلاح جهان سومی آن سوی دیگر، آنها سعی دارند ایران را از انرژی هسته‎ای منصرف کنند ولی ایران محکم بر مواضع خود ایستاده و «1+5» در حال عقب‎نشینی است.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول