اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست ملی‌پوش کشور:

لیگ برتر والیبال امسال پرتحرک بود

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش کشور گفت: لیگ برتر والیبال امسال با تقسیم بازیکنان در بین تیم‌های مختلف زیبا و پرتحرک بود و پیش‌بینی قهرمان این دوره از رقابت‌ها بسیار سخت است.

لیگ برتر والیبال امسال پرتحرک بود

محمد محمدکاظم امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار کرد: لیگ برتر والیبال امسال از لحاظ کمی و کیفی یکی از لیگ‌های پرتحرک و زیبای چند سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه تقسیم بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه بین تیم‌های مختلف باعث شده تا هیچ تیمی در حاشیه امنیت نباشد و نتیجه هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نبود، افزود: حتی تیم‌های انتهای جدولی نیز برای بسیاری از تیم‌های بالای جدول دردسرساز بودند و توانستند از بزرگان والیبال امتیازات خوبی بگیرند.

این والیبالیست کشورمان که امسال در شهرداری ارومیه توپ زد، گفت: تیم شهرداری ارومیه نیز از تیم‌های مدعی این دوره از رقابت‌ها بود که حتی تا روز آخر دور گروهی لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با چهار تیم مرحله پلی‌آف و به ویژه تیم کاله داشت و در پایان نیز با این تیم هم‌امتیاز بوده و کاله با ست‌شماری بیشتر به مرحله پلی‌آف راه یافت.

محمدکاظم با اشاره به اینکه واقعاً پیش‌بینی قهرمان امسال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کار سخت و دشواری است، گفت: با صعود کاله مازندران و متین ورامین به فینال و پیکان تهران و سایپا البرز به رده‌بندی این پیش‌بینی سخت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه نیز امسال عملکرد خوبی داشته و در پایان به رده پنجم دست یافت، ادامه داد: ما نیز امسال تمام تلاش خود را کردیم تا در بین چهار تیم مرحله حذفی جای بگیریم ولی این امر محقق نشد.

محمدکاظم در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد پیشنهادهایی که برای فصل آینده از تیم‌های لیگ برتری دارد، گفت: ماندن یا رفتن از جمع شهرداری ارومیه هنوز مشخص نیست و فعلاً زود است تا در مورد پیشنهادهایم از تیم‌های لیگ برتری صحبت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مصدومیتش یادآور شد: هنوز مصدومیت گذشته‌ام از ناحیه کتف کاملاً برطرف نشده است و با تمرینات منظم سعی می‌کنم تا هر چه زودتر این مصدومیت به طور کامل بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/86012/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول